Opel: Będzie rekordowa sprzedaż w Polsce?

MM (AIP)
Astra jest jednym z 7 finalistów w walce o tytuł Car of The Year 2016. W całej Europie zebrano już ponad 65 000 zamówień na ten model, mimo że na większości europejskich rynków pojawił się on dopiero w listopadzie
Astra jest jednym z 7 finalistów w walce o tytuł Car of The Year 2016. W całej Europie zebrano już ponad 65 000 zamówień na ten model, mimo że na większości europejskich rynków pojawił się on dopiero w listopadzie Opel
Udostępnij:
Sprzedaż Opla przekroczyła w ostatnich dniach liczbę 30 tys. samochodów. Dzięki tak dobremu wynikowi już wiadomo, że do końca 2015 roku Opel osiągnie najwyższy wolumen sprzedaży w Polsce od 2004 roku. W listopadzie niemiecki producent uzyskał wynik na poziomie 29 070 egzemplarzy, co oznacza 15 proc. wzrostu w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej i jednocześnie przekroczył wolumen sprzedaży całego 2014 roku.

„Wchodzimy w kolejny rok ze świetnymi produktami, w tym kolejną generacją naszego największego bestsellera – nową Astrą. Cieszymy się, że ten produkowany w Polsce model spotkał się na naszym rynku z bardzo dobrym przyjęciem. Już wiosną do polskich salonów trafi wersja kombi, czyli nowa Astra Sports Tourer” – zaznacza Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Astra to jeden z głównych filarów tegorocznego sukcesu Opla.  Astra jest jednym z 7 finalistów w walce o tytuł Car of The Year 2016. W całej Europie zebrano już ponad 65 000 zamówień na ten model, mimo że na większości europejskich rynków pojawił się on dopiero w listopadzie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Materiał oryginalny: Opel: Będzie rekordowa sprzedaż w Polsce? - Polska Times

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

m
miałem opla
Miałem signum 1.9. Zawieszenie tył z patyków - naprawa co 30tys. DPF padł - "regeneracja", EGR czyszczenie co chwilę, spadające klapki w kolektorze ssącym - wymiana, kolektory wylotowy pękł i puszczał spaliny - wymiana, do tego dwumasa - wymiana, alternator - wymiana , zdechnięte radio z navi i zmieniarką - wymiana , cieknący eberspacher, zdechnięta turbina, nadęty intercooler, zatarte sprzęgiełko koła pasowego i pierdylion innych dupereli. Kumulacją było pęknięcie głowicy na autostradzie i zdemolowany silnik.  I to by było na tyle z kilku lat przygody z ta marką. Od tego czasu japończyk na M i ... święty spokój.  A opel kształtuje się na markę premium, a w reklamach powiela stereotypy o postrzeganiu marki jako pospolite obciachowe wozidło "Oh" 
K
Klarkson34
Niestety, patrząc na game silników oraz stosunkowo wysokie ceny Opla, da się zauwazyć, że ta marka nie ma szans w starciu z koreańczykami i japończykami. Europejski model biznesowy polegajacy na downsizingu silnika i pakowaniu gdzie się elektroniki, nastawia mnie negatywnie do tych samochodów. Opel może sobie poradzi, zainwestuje w reklamę, wygra jakiś ranking, typu europejski samochód roku, ale w dłuższej perspektywie te marki ne mają szans na dominację.
Przejdź na stronę główną Gazeta Współczesna
Dodaj ogłoszenie