Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

„ORLEN w ruchu” - pierwszy format sklepowo-gastronomiczny paliwowego potentata

OPRAC.: red.
PKN ORLEN otworzył pierwszy format sklepowo-gastronomiczny pod marką „ORLEN w ruchu” w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 26. Do końca roku w największych polskich miastach powstanie kolejnych 40 punktów, a w sumie będzie ich około 900. Do 2030 roku koncern chce zainwestować w rozwój działalności detalicznej ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA segmentu detalicznego do ok. 5 mld zł rocznie.

Jak podkreślono w komunikacie, PKN ORLEN stawia na „kompleksowość usług, rozwijając, zgodnie ze strategią ORLEN2030, bogatą ofertę pozapaliwową. Inwestuje w nią także poza stacjami paliw uruchamiając nowe formaty sprzedaży detalicznej w największych miastach w Polsce”.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię dynamicznie rozwijając jeden z filarów naszej działalności – segment detaliczny, z którego rocznie uzyskujemy około 3 mld zł zysku operacyjnego. Naszą odpowiedzią na rynkowe trendy związane ze zmianami zachodzącymi w nowoczesnym handlu i ewoluującymi wraz z nimi potrzebami klientów są nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką „ORLEN w ruchu”. Lokalizacja pierwszego punktu nie jest przypadkowa. To właśnie przy ulicy Grójeckiej przez wiele lat funkcjonował salon prasowy RUCH, który mocno wrósł w jej krajobraz. Przejęcie przez PKN ORLEN spółki RUCH pozwoliło uratować to miejsce i przywrócić je mieszkańcom Warszawy w nowoczesnej, atrakcyjniejszej formie – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Nowe formaty „ORLEN w ruchu” to miejsca, w których klienci szybko kupią to, z czego ORLEN słynie, czyli wyśmienitą kawę i hot-dogi oraz wiele innych produktów gastronomicznych znanych ze Stop Cafe, a także m.in. prasę. W najbliższym czasie takie punkty zostaną otwarte również w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu.

- „ORLEN w ruchu” to oferta dla tych, którzy większą część dnia spędzają w biegu, poruszając się pieszo lub komunikacją miejską i potrzebują przekąsek wygodnych do zjedzenia, ale nie chcą iść na kompromis w kwestii jakości. Chcą, by to co jedzą, było starannie skomponowane, świeże i zdrowe dlatego w naszych punktach obok dobrej kawy i hot dogów, będą mogli kupić również najwyższej jakości dania gotowe do szybkiego odgrzania po powrocie do domu – mówi Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. W formacie A będą to ok. 20-metrowe obiekty, natomiast w formacie B ok. 60-70-metrowe obiekty, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie. Powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach, czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu.

We wszystkich obiektach „ORLEN w ruchu” będzie działał program lojalnościowy ORLEN VITAY. Już teraz udostępniona klientom będzie także usługa nadawania i odbierania przesyłek, która od września będzie funkcjonowała pod nową marką „ORLEN paczka”, stanowiąc kolejne wzmocnienie segmentu detalicznego PKN ORLEN.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziwne wpisy Jacka Protasiewicz. Wojewoda traci stanowisko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: „ORLEN w ruchu” - pierwszy format sklepowo-gastronomiczny paliwowego potentata - Portal i.pl

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna