Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PKP Intercity chce wyjaśniać, skąd pomyłka na bilecie

(hel)
Intercity deklaruje, że dokładnie wyjaśni opisaną przez nas pomyłkę.
Intercity deklaruje, że dokładnie wyjaśni opisaną przez nas pomyłkę. A. Chomicz
Intercity przeprasza pasażerkę za nieporozumienia z nieważnym biletem i deklaruje, że wyjaśni tę sprawę. Prosi jednak, by zainteresowana złożyła oficjalną skargę.

- Bilet z przejazdu będzie podstawą dochodzenia pobranej kwoty - wyjaśnia Beata Czemerajda z biura komunikacji PKP Intercity S.A.

Jak informowaliśmy, nasza Czytelniczka zakupiła na dworcu w Suwałkach bilet do Warszawy. Twierdzi, że kasjerka wpisała na dokumencie niewłaściwą datę podróży, to znaczy wcześniejszą niż była planowana. Wprawdzie, po dłuższej dyskusji przyjęła nieważny bilet, ale potrąciła 20 procent jego wartości. Beata Czemerajda wyjaśnia, że tzw. odstępne jest pobierane, gdy pasażer zrezygnuje z przejazdu, lub chce zwrócić bilet po jego terminie. Natomiast jeżeli zmiana wynika z działania przewoźnika, o odstępnym nie może być mowy.

Intercity deklaruje, że dokładnie wyjaśni opisaną przez nas pomyłkę. - W tym przypadku poprosimy o wyjaśnienie Przewozy Regionalne, które w Suwałkach sprzedają nasze bilety - informuje B. Czemerajda. I dodaje, że PR obowiązują takie same standardy obsługi, jak pracowników Intercity. - Pasażer powinien otrzymać ze strony pracownika kasy jasne informacje, a bilet musi być wydany z należytą starannością - podkreśla rzeczniczka.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna