Międzynarodową promocję przygotowała Polska Organizacja Turystyczna. Jej hasło to "Come and find your story - przyjedź i znajdź swoją historię". Kampania ma charakter bajkowy.
W takiej konwencji zostało zaprezentowane każde województwo. Przywołanie świata baśni ma bowiem zaintrygować, zachęcić do podróży i odnalezienia swojej historii. Podlaskie postawiło na Biebrzę i jej rozlewiska. Tu znalazł się Robin Hood, który obserwuje ptaki. - Tylko nasz region będzie reklamować się przez turystykę na łonie natury. Jak wynika z danych zagranicznych ośrodków informacji turystycznej, Podlaskie jest kojarzone przede wszystkim z piękną przyrodą - mówi Urszula Łaszczewska z Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?