Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podlaskie firmy. Białostocka sieć the White Bear Coffee rozbudowuje ofertę franczyzową

Opr. Andrzej Matys
Dotychczas podstawowym konceptem the White Bear Coffee były designerskie kawiarnie z kilkunastoma miejscami dla gości.
Dotychczas podstawowym konceptem the White Bear Coffee były designerskie kawiarnie z kilkunastoma miejscami dla gości. mat. prasowe
The White Bear Coffee oferuje obecnie aż cztery modele współpracy. - Otwieramy się na mniejsze punkty, z niższą kwotą inwestycji, które pozwolą nowym partnerom sieci szybko rozwinąć skrzydła. To także opcja dla obecnych franczyzobiorców, którzy prowadzą już kawiarnię pod szyldem Miśka, ale myślą o rozszerzeniu zakresu działalności – mówi Łukasz Kaliciński, CEO sieci.

Dotychczas podstawowym konceptem the White Bear Coffee były designerskie kawiarnie z kilkunastoma miejscami dla gości. W tym modelu działa sześć lokali w Białymstoku, Giżycku, Suwałkach oraz Ostrowie Wielkopolskim. Wkrótce dołączą do nich punkty w Warszawie, Krakowie i Lublinie. Niedawno oferta franczyzowa poszerzyła się także o point, “okno” oraz format mobilny – rikszę.

– Nowe modele działalności kawiarni testujemy od kilkunastu miesięcy w Białymstoku. Zebrane doświadczenia pozwoliły nam wypracować optymalne rozwiązania, które możemy teraz zaoferować franczyzobiorcom. Łączy je niższa kwota inwestycji oraz możliwość działalności sezonowej. To więc dobra opcja dla przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie, szukają pomysłu na dywersyfikację źródeł przychodów czy mają w planach etapowe rozwijanie działalności – od lokalu z ofertą na wynos po w pełni funkcjonującą kawiarnię – tłumaczy Łukasz Kaliciński.

Czytaj również:

Point oraz okno to formaty, które sprawdzą się w centrach miast, okolicach uczelni wyższych, parków handlowych, skwerów i atrakcji turystycznych. Minimalna powierzchnia, jaką musi posiadać lokal, to około 20 mkw. Na menu składa się kawa, w tym kawa przelewowa, lody marki własnej, kanapki i słodkości.

Natomiast riksza to format mobilny. Może być samodzielnym biznesem lub uzupełnieniem prowadzonej działalności. Preferowane lokalizacje to okolice parków, skwerów miejskich, deptaków, szkół, atrakcji turystycznych, plaż, galerii i parków handlowych. Riksza to dodatkowo sposób na zarabianie podczas eventów lub imprez okolicznościowych.

Czytaj również:

– W ramach współpracy nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne szkolenie baristyczne dla siebie i swoich pracowników, projekt lokalu oraz wsparcie marketingowe. Zapewniamy im świetną kawę z rzemieślniczej palarni, partnerskie relacje i możliwość szybkiego rozwoju oraz skalowania biznesu. Nasze kawiarnie otwierają się nawet pomimo kryzysu, co jest świetnym dowodem na to, że zbudowany przez nas model jest efektywny i odporny na zawirowania gospodarcze – przekonuje współwłaściciel sieci.

W Białymstoku została otwarta pierwsza rzemieślnicza palarni...

The White Bear Coffee to sieć kawiarni serwująca kawę z segmentu specialty. W Białymstoku pierwszy lokal powstał w 2020 roku, a dziś jest ich w mieście pięć. Kawiarnie pod szyldem Miśka działają również w Suwałkach, Giżycku i Ostrowie Wielkopolskim, a uruchomienie kolejnych jest planowane w Warszawie, Krakowie i Lublinie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Podlaskie firmy. Białostocka sieć the White Bear Coffee rozbudowuje ofertę franczyzową - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna