Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podlaskie firmy. Udany sezon marek lodowych białostockiej Multi Ice Group

Opr. Andrzej Matys
LodyBonano oraz "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich, dwie czołowe marki franczyzowe Multi Ice Group, podsumowały sezon sprzedażowy. W sumie pod ich szyldem powstało blisko 30 nowych lodziarni. Dodatkowo franczyzobiorcy, którzy chcieli przyłączyć się do sieci, mogli otrzymać pisemną gwarancję zysku na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

To było udane lato dla franczyz Multi Ice Group. Sieci powiększyły się o kolejne punkty i wprowadziły do swojej oferty nowości. W przypadku marki LodyBonano były to lody rzemieślnicze, zaś marka WLP postawiła na rozbudowę menu z lodami bezcukrowymi, bez laktozy czy mleka. Dodatkowo w lokalach pojawiły się bezcukrowe ciastka owsiane do kawy i kremy orzechowe 100 proc. migdałowe, arachidowe i z nerkowców.

– Ciepłe wakacje sprzyjały sprzedaży lodów, a wielu Polaków wzorem lat ubiegłych wybrało wakacje w kraju. Dzięki temu nasi franczyzobiorcy osiągnęli zadowalające wyniki, u niektórych padły nawet nowe rekordy sprzedaży. Zróżnicowana, ciekawa oferta obu marek sprawiła, że nasze lodziarnie cieszyły się dużą popularnością – komentuje Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci.

Czytaj również:

W tym sezonie franczyzobiorcy mogli otwierać swoje lodziarnie w trzech formatach do wyboru. Były to: lokal stacjonarny, wyspa w galerii handlowej oraz mobilna przyczepa z ogródkiem dla klientów. W przypadku tego ostatniego konceptu istniała też możliwość wynajmu punktu, zamiast jego zakupu. – To opcja stworzona dla osób, które chcą przetestować ten model biznesowy i sprawdzić, czy prowadzenie lodziarni w danym miejscu będzie opłacalne – tłumaczy przedstawicielka sieci.

Czytaj również:

Dodatkowo nowi franczyzobiorcy mogli otrzymać na piśmie gwarancję określonych obrotów.

– Mamy ponaddziewiętnastoletnie doświadczenie w tym biznesie, dlatego nie wahamy się zapewnić naszych partnerów, że współpraca z nami jest opłacalna. Przy doborze odpowiedniej lokalizacji i zaangażowaniu właściciela zarabianie na własnej lodziarni po prostu nie może się nie udać – podkreśla Paulina Daniłowicz.

Czytaj również:

Multi Ice Group w przyszłym sezonie zapowiada także kolejną nowość w ofercie franczyzowej. Będzie to opcja prowadzenia lodziarni pod szyldem LodyBonano oraz "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich bez żadnych opłat (obecnie 700-1000 zł netto miesięcznie). Minimalnym wkład własny w inwestycję to 25 tys. zł.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Podlaskie firmy. Udany sezon marek lodowych białostockiej Multi Ice Group - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna