Spotkania z kontrahentami, degustacje, wymiana kontaktów – to był cel wyjazdu. I tak wczoraj wyglądała praca na targowym stoisku Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego. Wyjątkowym powodzeniem cieszyła się oferta Podlaskich Zakładów Zbożowych (mąki, płatki, kasze).
- Jestem bardzo zadowolona z prezentacji naszych produktów na stoisku Podlaskiego. To, moim zdaniem, najbardziej różnorodne i najpiękniejsze stoisko na targach – oceniła Sylwia Majewicz, prezes PZZ S.A., laureata Podlaskiej Marki.
Drugiego dnia targów dużym zainteresowaniem cieszyły się podlaskie marynaty. Opowiadali o nich i częstowali swoimi wyrobami Jarosław Jackiewicz z Hajnówki (Firma Jackiewicz J) i Artur Pawłuszewicz ze Śliwna (Stowarzyszenie Kruszewskie Warzywa Herbowe). Joanna Korpysz z Drohiczyńskiego Zagubka częstowała sokiem z gospodarstwa Samo Jabłko. Można też było spróbować ekologicznego soku z opatentowanej przez firmę Sajsad odmiany jabłek Gold Millenium.
Na stoisku pojawił się też produkt flagowy Podlaskiego, czyli ser koryciński z firmy Zarzeccy, sygnowany certyfikatem europejskim: Chronione Oznaczenie Geograficzne.
- To znakomity pomysł, by pokazać się w takim miejscu. Przypomnieć, że ser koryciński jest przecież z Podlaskiego! Doceniamy to, że samorząd województwa zaprosił na nas to wydarzenie – mówił Sylwester Kwiatkowski ze spółki Zarzeccy.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?