Odwieczna potrzeba Natury… Podlaskie. Bogactwo różnorodności - to hasło tegorocznej kampanii zewnętrznej promującej województwo podlaskie. Wczoraj został oficjalnie zaprezentowany spot, który ma reklamować nasz region w całej Polsce (jego koszt to 40 tys. zł).
Towarzyszą mu trzy inne (80 tys. zł) - każdy jednominutowy - filmiki z projektantką Eweliną Horosz, fotografem Tomaszem Tomaszewskim i zespołem tanecznym Nofiltrato w rolach głównych.
Tegoroczna kampania promocyjna woj. podlaskiego rusza już w piątek, 27 kwietnia. Po raz pierwszy promocja regionu realizowana będzie poprzez szereg otwartych eventów organizowanych w największych miastach Polski, którym towarzyszyć będzie akcja reklamowa prowadzona w TV.
Gazeta Współczesna - wspolczesna.pl na Facebooku - wybierz "Lubię to". Będziesz na bieżąco
Spoty reklamowe niemal przez cały maj zobaczyć będzie można w: Discovery Channel, Animal Planet i TLC.
Adresatami kampanii są mieszkańcy największych polskich miast: Warszawy, Katowic, Wrocława i Krakowa, a także turyści spoza kraju. Plan jest taki, by przedstawić Podlaskie jako miejsce idealne do wypoczynku, nie tylko poprzez swoje walory przyrodnicze, ale przede wszystkim przez bogactwo kultur współistniejących na jego terenie. Spoty mają podkreślić wyjątkowość naszego województwa, jako unikalnego połączenia tradycji z nowoczesnością.
Po raz kolejny autorami spotu są Krzysztof Kiziewicz z Laboratorium Obrazu oraz Wojciech Blaszko z Fair Play. W ubiegłym roku zrealizowany przez Kiziewicza film (akcja rozgrywała się zimą, w bani w głuszy leśnej) nie wszystkim się spodobał i przez część mieszkańców był mocno krytykowany.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?