Tylko w 2017 roku marka otrzymała pierwsze miejsce w konkursie Ekomersy w kategorii „Strategia budowania lojalności klientów” i trzecie miejsce w kategorii „Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku”, a także zajęła trzecie miejsce w rankingu e-Gazele za „Najdynamiczniej rozwijająca się firmę e-commerce w województwie podlaskim.” To duży sukces, biorąc pod uwagę, że wg szacunkowych badań w internecie swoją działalność prowadzi blisko 24 tys. sklepów, z których korzysta około 54 proc. internautów (raport e-commerce 2018).
Czytaj też: m się udało. DrTusz - chcieli być niekonwencjonalni.
- Początkowo prowadziliśmy jedynie sprzedaż stacjonarną na lokalną skalę, jednak obserwując zmiany na rynku i coraz śmielej prowadzoną równolegle (i w internecie i stacjonarnie) działalność dużych sklepów, zdecydowaliśmy o uruchomieniu sprzedaży internetowej za pośrednictwem strony drtusz.pl – wspominają Marcin Janczewski i Grzegorz Drągowski, założyciele firmy. - Dzięki takiemu posunięciu, daliśmy możliwość wyboru stałym klientom, którzy bez wychodzenia z domu mogli zamówić towar, a także otworzyliśmy się na sprzedaż ogólnopolską z darmową wysyłką na terenie całego kraju.
A żeby utrzymać motywację w zespole, DrTusz rozwija własny employer branding, który z roku na rok zyskuje na znaczeniu i znajduje się w kręgu zainteresowań coraz większej liczby pracowników i pracodawców.
- Zależy nam na podtrzymaniu dobrej atmosfery wewnątrz firmy i integracji zespołu. Wspólnie celebrujemy urodziny, wychodzimy na spotkania branżowe, świętujemy śluby i narodziny dzieci. Oprócz tego, dajemy im warunki do ciągłego rozwoju, umożliwiamy wyjazdy na konferencje tematyczne i targi – mówi Marcin Janczewski.
Oprócz tego DrTusz angażuje swoich pracowników w realizację działań CSR, takich jak udział w biegu charytatywnym, czy wsparcie białostockiego schroniska dla zwierząt. Takie praktyki, oprócz korzyści w postaci zaangażowanych ludzi, pozwalają firmom na zwiększenie widoczności także dla potencjalnych pracowników. A na tych, wraz z rozwojem firmy i korzystnymi prognozami dla branży e-commerce, zapotrzebowanie rośnie.
Założyciele firmy postawili także na wzmocnienie marki. Od kilku lat wykorzystują w komunikacji własnego brand hero - Rudego, obecnego niemal we wszystkich działaniach firmy DrTusza i rozbudowują dział marketingu. Tylko we wrześniu przeprowadzono rekrutację, w ramach której przyjęto trzy osoby. I nadal poszukiwany jest specjalista ds. obsługi klienta w sklepie stacjonarnym przy ul. Wyszyńskiego 2 w Białymstoku. Rekrutacja potrwa jeszcze dwa tygodnie. CV z dopiskiem Obsługa sklepu stacjonarnego należy wysyłać TUTAJ.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?