Od 10 do 14 czerwca, bez konieczności wychodzenia z domu czy sklepu, w targach uczestniczyć będą mogli właściciele i menadżerowie placówek działających w Grupie Chorten. Wystarczy, że zalogują się na platformę targichorten.webexpo.pl.
W ten sposób wejdą do wirtualnej hali targowej ze stoiskami, sympatycznymi wirtualnymi hostessami, z możliwością przejrzenia propozycji producentów i skonsultowania ich na czacie z przedstawicielem firmy.
Na blisko 60 stoiskach zaprezentowane zostaną specjalne przygotowane oferty na zakup towarów, w tym hity targowe. Na klientów czekają także specjalne bonusy za największe zamówienia.
- W tych czasach chcieliśmy zaproponować naszym partnerom pomost współpracy z producentami, którzy zawsze chętnie uczestniczyli w naszych tradycyjnych targach. Jeśli to rozwiązanie przyjmie się wśród właścicieli sklepów, z pewnością będziemy chcieli w przyszłości organizować targi hybrydowe – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Czytaj również: Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten przedłuża współpracę z Boxing Production
Dodatkową wartością wydarzenia online będzie specjalny panel szkoleniowy w postaci webinarów ze znanym trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego – Romanem Szymczakiem.
Atrakcją towarzyszącą targom będzie również – realny mecz charytatywny na rzecz Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”. Spotkanie zostanie rozegrane w sobotę 12 czerwca na Stadionie Miejskim w Białymstoku. Na boisko wybiegną właściciele sklepów, producenci i dystrybutorzy.
Partnerem targów Chortenu jest Polska Izba Handlu.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?