W ramach kampanii przygotowanej przez Suwalską Izbę Rolniczo-Turystyczną został utworzony m.in. specjalny portal internetowy z grą komputerową, która w czterech wersjach językowych, zachęca do odwiedzenia najatrakcyjniejszych miejsc na Suwalszczyźnie. Tego typu promocja ma zachęcić do wypoczynku w naszym regionie głównie dzieci. Z myślą o nich prowadzone były kampanie promocyjne w szkołach. Odbyły się one w kilku dużych miastach kraju.
Seniorów natomiast do przyjazdu na Suwalszczyznę zachęcał Stanisław Tym. Kampanii towarzyszyły konkursy oraz eventy promocyjne w kraju, ale też za granicą. Organizatorzy kampanii postawili głównie na klientów litewskich oraz niemieckich. W ramach projektu zostały wydane baśnie związane z naszym regionem, a także budowano piaskowe rzeźby na augustowskiej plaży.
- Nie wykluczone, że wkrótce miasta nad Nettą będzie znane jako stolica rzeźb - mówi Renata Zakrzewska z SIRT.
Te wszystkie działania mają przyczynić się do zwiększenie liczby turystów wypoczywających w naszym regionie. I to nie tylko latem, ale też w innych porach roku.
Projekt suwalskiej izby został doceniony przez członków komisji konkursowej "Polska pięknieje - 7 cudów funduszy europejskich" , którzy nominowali kampanię do nagrody głównej. Teraz o tym, czy wygra zdecydują internauci. Głosować można do 20 kwietnia na stronie internetowej www.polskapieknieje.gov.pl.
Zwycięski projekt w każdej kategorii, a jest ich w tym roku siedem, otrzyma statuetkę, a przede wszystkim będzie bezpłatnie promowany. - Zachęcam do głosowania. To nic nie kosztuje a przyniesie korzyści - dodaje Zakrzewska.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?