Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przczołom skszydła opadajom. Ta reklama przyciąga wzrok

(hel)
Niecierpliwie czekam na wiosnę, bo żeby zmienić taką reklamę - mówi Piotr Witkowski.
Niecierpliwie czekam na wiosnę, bo żeby zmienić taką reklamę - mówi Piotr Witkowski. Anatol Chomicz
„Natyralne” produkty „przczele” promuje na swoim samochodzie Piotr Witkowski, jeden z największych producentów miodu na Suwalszczyźnie.

„Natyralne” produkty „przczele” promuje na swoim samochodzie Piotr Witkowski, jeden z największych producentów miodu na Suwalszczyźnie.

- Tacy fachowcy! - irytuje się mężczyzna. - Zrobili błąd, a ja nie zauważyłem i jeszcze słono za to zapłaciłem. A teraz, jeżdżąc, kompromituję się. Niecierpliwie czekam na wiosnę, bo żeby zmienić taką reklamę, potrzebne są odpowiednie warunki atmosferyczne.

Witkowski dodaje, że z powodu błędów miał już wiele telefonów.

- Co zrobić? - pyta. - Samochód potrzebny jest w gospodarstwie, więc muszę jeździć. A zasłonić tego się nie da.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna