Cztery roboty planetarne Kenwood dla miłośników gotowania, cztery nagrody po 1000 zł na prezenty pod choinkę, cztery konsole X Box One, a w finale 10 tys. zł na wakacje marzeń - to nagrody, które mogą wygrać klienci sklepów z logo Grupy Chorten.
W przedświątecznej akcji bierze udział blisko 600 obrandowanych placówek handlowych, głównie na terenie województwa podlaskiego, ale także lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, wystarczy zrobić zakupy za minimum 25 zł i nabyć minimum jeden produkt z 23 marek biorących udział w programie i zarejestrować swój paragon.
- Jest to druga edycja organizowanej przez nas akcji w okresie przedświątecznym, którą zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, dając im możliwość wygrania nagród. Dużym zainteresowaniem cieszyła się organizowana latem loteria urodzinowa na 10-lecie Grupy Chorten, więc i ten wyjątkowy rok jubileuszowy chcemy zakończyć działaniem skierowanym do konsumentów - podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten. - Program lojalnościowy wsparliśmy specjalną kampanią medialną, wszystkie punkty biorące udział w projekcie są oznaczone plakatami i ulotkami, więc liczymy, że klienci będą chętnie próbować swojego szczęścia przy okazji codziennych zakupów.
W akcji biorą udział uznani producenci. Zgłaszać się do loterii mogą klienci, którzy wybiorą produkty takich marek jak: Bracia Koral Lody Jak Dawniej, Coca-Cola, Dr Gerard, Hortex, Kamis, Kasztelan, Krakus, Milka, Lech, Mlekovita, Łomża, Łukosz, Pepsi, Proste Historie, Renifer, Sokołów, Tymbark, Tchibo, Wedel, Winiary, Żywiec i Z Podlaskiej Spiżarni.
- Tchibo chętnie weszło do „Zimowej loterii sklepów Chorten”. Okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci chętnie kupują większe ilości kawy z myślą o świętach, a przy okazji wybierając właśnie nasze produkty, mogą wygrać atrakcyjne nagrody jako prezenty pod choinkę. Chcemy, by nasza marka była pozytywnie kojarzona przez klientów sklepów Chorten, a takie projekty lojalnościowe także mają na to wpływ – mówi Izabela Kurdzieko, local key account manager Tchibo.
W ramach akcji przewidziano cztery losowania nagród, pierwsze już w Mikołajki (7.12).
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?