Przedświąteczna akcja w sklepach białostockiej sieci Chorten

Andrzej Matys
Andrzej Matys
W blisko 600 sklepach Grupy Chorten rozpoczęła się akcja pod hasłem „Zimowa loteria pełna prezentów na gwiazdkę. Przy okazji zakupów klienci - do końca roku - mogą zdobyć atrakcyjne nagrody. Sieć zorganizowała ją z 23 markami.

Cztery roboty planetarne Kenwood dla miłośników gotowania, cztery nagrody po 1000 zł na prezenty pod choinkę, cztery konsole X Box One, a w finale 10 tys. zł na wakacje marzeń - to nagrody, które mogą wygrać klienci sklepów z logo Grupy Chorten.

W przedświątecznej akcji bierze udział blisko 600 obrandowanych placówek handlowych, głównie na terenie województwa podlaskiego, ale także lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, wystarczy zrobić zakupy za minimum 25 zł i nabyć minimum jeden produkt z 23 marek biorących udział w programie i zarejestrować swój paragon.

- Jest to druga edycja organizowanej przez nas akcji w okresie przedświątecznym, którą zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, dając im możliwość wygrania nagród. Dużym zainteresowaniem cieszyła się organizowana latem loteria urodzinowa na 10-lecie Grupy Chorten, więc i ten wyjątkowy rok jubileuszowy chcemy zakończyć działaniem skierowanym do konsumentów - podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten. - Program lojalnościowy wsparliśmy specjalną kampanią medialną, wszystkie punkty biorące udział w projekcie są oznaczone plakatami i ulotkami, więc liczymy, że klienci będą chętnie próbować swojego szczęścia przy okazji codziennych zakupów.

W akcji biorą udział uznani producenci. Zgłaszać się do loterii mogą klienci, którzy wybiorą produkty takich marek jak: Bracia Koral Lody Jak Dawniej, Coca-Cola, Dr Gerard, Hortex, Kamis, Kasztelan, Krakus, Milka, Lech, Mlekovita, Łomża, Łukosz, Pepsi, Proste Historie, Renifer, Sokołów, Tymbark, Tchibo, Wedel, Winiary, Żywiec i Z Podlaskiej Spiżarni.

- Tchibo chętnie weszło do „Zimowej loterii sklepów Chorten”. Okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci chętnie kupują większe ilości kawy z myślą o świętach, a przy okazji wybierając właśnie nasze produkty, mogą wygrać atrakcyjne nagrody jako prezenty pod choinkę. Chcemy, by nasza marka była pozytywnie kojarzona przez klientów sklepów Chorten, a takie projekty lojalnościowe także mają na to wpływ – mówi Izabela Kurdzieko, local key account manager Tchibo.

W ramach akcji przewidziano cztery losowania nagród, pierwsze już w Mikołajki (7.12).

Wzrasta sprzedaż "małpek" ale kosztem dużych formatów

Wideo

Materiał oryginalny: Przedświąteczna akcja w sklepach białostockiej sieci Chorten - Kurier Poranny

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3