Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PublicumPR - to już setna firma w białostockim regionie BNI

peż
Tu mamy na wyciągnięcie ręki nieograniczone możliwości zdobywania nowych kontaktów a w efekcie kontraktów. Pod warunkiem oczywiście, że członek BNI nie skupia się tylko na sobie ale ma na uwadze innych przedsiębiorców i ich potrzeby - zauważa Janusz Mroczkowski, CEO PublicumPR.
Tu mamy na wyciągnięcie ręki nieograniczone możliwości zdobywania nowych kontaktów a w efekcie kontraktów. Pod warunkiem oczywiście, że członek BNI nie skupia się tylko na sobie ale ma na uwadze innych przedsiębiorców i ich potrzeby - zauważa Janusz Mroczkowski, CEO PublicumPR.
Spotykają się o poranku. O godz. 7. O kim mowa? O przedsiębiorcach zrzeszonych w największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych – BNI. We wtorek 4 września, białostocki region powiększył się o kolejną firmę. Tą jubileuszową – setną - okazała się PublicumPR, prowadzona od ośmiu lat przez Janusza Mroczkowskiego.

BNI w stolicy woj. podlaskiego działa od maja ubiegłego roku. Wszystko za sprawą determinacji Lechosława Chaleckiego, coach’a i przedsiębiorcy wspierającego firmy w ich rozwoju. Właściciel Szkoły Inspiracji postanowił zaszczepić w lokalnych przedsiębiorcach obecną na całym świecie od 32 lat ideę rekomendacji biznesowych pod tym szyldem.

Aktualnie w Białymstoku działają dwie grupy: Flow oraz Grow, a w listopadzie oficjalnie rozpocznie działalność trzecia pod nazwą Grand. Do BNI nie da się trafić „z ulicy”. Potrzebne są rekomendacje innych przedsiębiorców współpracujących z kandydatem.

Jak wyjaśnia dyrektor BNI w Białymstoku, chodzi o to, aby w organizacji działały wyłącznie rzetelne firmy, oferujące najwyższej jakości usługi i produkty. Nie ma tu więc miejsca dla podmiotów notorycznie zalegających z płatnościami względem kontrahentów lub takich, których wyroby pozostawiają wiele do życzenia.

- Hasło, które nam towarzyszy: „Zmieniamy sposób, w jaki Białystok robi biznes”, było na początku tylko sloganem. Dziś to już konkretne i robiące wrażenie liczby. Od początku działalności BNI w Białymstoku zrzeszone w nim firmy wygenerowały dla siebie łączny biznes o wartości 7 mln zł netto! - mówi Lechosław Chalecki. - To budzi szacunek i pokazuje, że naprawdę warto spotykać się z nami o poranku, bo przynosi to wymierne efekty.

Zasadą panującą w BNI jest brak konkurencyjności branż w obrębie danej grupy. Dzięki temu nie zachodzi ryzyko konfliktu interesów czy też nieprzyjemnych sytuacji związanych z tym, komu powinniśmy rekomendować nowy biznes.

- Podstawą działania grupy jest… skupienie się nie na własnych potrzebach, choć one są oczywiście ważne, ale przede wszystkim na potrzebach innych przedsiębiorców. Uważnie wsłuchując się w to, jakie są ich cele biznesowe, jakie są ich potrzeby i pomagając je zrealizować możemy być pewni, że w sytuacji, gdy sami poprosimy o kontakt i rekomendację do określonych firm wkrótce je otrzymamy. To cały sekret BNI, którego naczelną zasadą jest „Givers Gain”, czyli dający dostaje – dodaje twórca BNI w Białymstoku.

Setną firmą przyjętą do grona BNI została agencja public relations – PublicumPR Janusza Mroczkowskiego.

- Ze sporym dystansem i rezerwą traktowałem podobne inicjatywy - przyznaje właściciel i CEO PublicumPR. - Sądziłem, że to typowe śniadania towarzyskie. Spotkamy się, porozmawiamy, wypijemy kawę i rozjedziemy się każdy do swojej firmy. I niewiele z tego będzie wynikało. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że BNI faktycznie może pomóc w rozwoju biznesu. Tu w zasadzie mamy na wyciągnięcie ręki nieograniczone możliwości zdobywania nowych kontaktów a w efekcie kontraktów. Pod warunkiem oczywiście, że członek BNI nie skupia się tylko na sobie ale ma na uwadze innych przedsiębiorców i ich potrzeby.

Czytaj też: Białostocki region BNI Polska działa już rok. Ta forma współpracy daje przedsiębiorcom wsparcie i przynosi korzyści finansowe

Można wyciąć wszystko, czego dusza zapragnie. Polacy opatentowali kiełbasę nacinaną laserem (lektor)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: PublicumPR - to już setna firma w białostockim regionie BNI - Kurier Poranny

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna