Centrum zacznie działać 4 czerwca. Budynek mieści się przy ul. Myśliwskiej 14. Zatrudnione tu osoby będą zdalnie obsługiwały klientów PZU z całej Polski - zajmą się organizacją usług assistance i obsługą zgłoszeń szkód komunikacyjnych, majątkowych oraz osobowych. Rekrutacja ruszy w kwietniu.
Jakie są wymagania?
W komunikacie PZU czytamy: „PZU oczekuje zgłoszeń osób z tzw. kompetencjami miękkimi, czyli takich, które łatwo nawiązują kontakt i potrafią uważnie słuchać. Ważne są również swoboda i relacyjność w prowadzeniu rozmów i nawiązywaniu kontaktów oraz empatia wobec naszych klientów. Nowi pracownicy udzielą klientom merytorycznych informacji związanych z likwidacją szkód, zorganizują pomoc, poinformują o formalnościach – wszystko po to, by można było sprawnie załatwić sprawę w PZU”.
Podczas rekrutacji uwagę zwróci pozytywne nastawienie kandydatów i otwartość do wykonywania zadań związanych z obsługą klienta, a także na chęć zdobycia nowej wiedzy i kompetencji. Dla części pracowników przygotowane zostaną dodatkowe propozycje zawodowe związane z rozwojem centrum.
Jak zapewniają przedstawiciele PZU, kandydaci do pracy nie muszą mieć doświadczenia w ubezpieczeniach, ponieważ firma zapewni szkolenia przygotowujące do pracy.
Rekrutacja i szkolenia rozpoczną się w kwietniu 2018 r. Oferty pracy będą dostępne na stronie internetowej www.pzu.pl w zakładce Kariera oraz w popularnych serwisach internetowych.
Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU ma już swoje siedziby w Warszawie, Bydgoszczy, Elblągu i Lublinie. Białystok będzie kolejną siedzibą CZOK, ponieważ „miasto ma duży potencjał i znaczące uczelnie wyższe”.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?