Raport. Sklep białostockiej firmy TaniaKsiazka.pl liderem e-commerce w swojej branży

Andrzej Matys
Andrzej Matys
Według "Raportu e-commerce w Polsce 2021" TaniaKsiazka.pl jest jednym z najlepszych, pod względem SEO, sklepów internetowych w naszym kraju. W zestawieniu 500 topowych marek zajmuje wysoką - 15 pozycję. Jednocześnie jest liderem w kategorii "Książki i literatura".

Firma Senuto wzięła pod lupę 87 tys. sklepów internetowych i zbadała je pod kątem SEO, czyli widoczności w wyszukiwarce Google. SEO to jedno z kluczowych źródeł ruchu w sektorze e-commerce – jak podają twórcy raportu, aż 91 proc. internautów dokonuje wyborów zakupowych właśnie przy użyciu wyszukiwarki. Duża widoczność w tym kanale oznacza więc większy ruch na stronie, a co za tym idzie – większą liczbę klientów.

Czytaj również: TaniaKsiazka.pl podsumowała 2020 rok: Trzycyfrowy wzrost przychodów, liczne nagrody i własne targi książki (zdjęcia)

TaniaKsiazka.pl okazała się bezkonkurencyjna w swojej branży. W kategorii "Książki i literatura" zajmuje pierwsze miejsce, natomiast w ogólnym zestawieniu zamyka pierwszą piętnastkę.

– Podchodząc do działań SEO, staramy się osiągnąć równowagę między długofalową strategią a reakcją na szybko zmieniające się środowisko. Z zespołem zgranych ludzi da się osiągnąć wiele! Ważne, żeby każdy dział był świadomy wpływu swoich działań na pozycję organiczną i miał na uwadze, że liczą się nie tylko sesje, ale również analiza zachowań użytkowników – mówi Monika Szatyłowicz, dyrektor E-commerce w TaniaKsiazka.pl i dodaje: – W 2020 roku położyliśmy nacisk na optymalizację on-site strony mobilnej. 66 proc. użytkowników TaniaKsiazka.pl odwiedziło księgarnię na urządzeniu mobilnym.

Ponadto, w ramach wzmocnienia marki, firmie udało się przejąć domeny trzech sklepów internetowych, w tym księgarni. Prace ciągle trwają i w dalszych miesiącach tego roku, będą kontynuowane. - Skupimy się między innymi na aktualizacji oprogramowania ze szczególnym uwzględnieniem efektywności wersji mobilnej serwisu - podkreśla Monika Szatyłowicz.

Białystok. We wtorek w południe TaniaKsiazka.pl posprzątała ...

Obecnie TaniaKsiazka.pl realizuje ponad 250 tys. przesyłek miesięcznie. Białostocka księgarnia internetowa zamknęła zeszly rok trzycyfrowym wzrostem przychodów oraz liczbą klientów większą (rok do roku) o 45 proc. Otrzymała również kilka prestiżowych nagród: dla najlepszych sklepów internetowych (w rankingach Opineo i Ceneo), tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów 2019 czy Gazela Biznesu 2020. Sklep jest też organizatorem własnych internetowych targów książki, których najbliższa edycja - TargiKsiazki.Online - odbędzie się już maju.

Co w Polsce drożeje najszybciej?

Wideo

Materiał oryginalny: Raport. Sklep białostockiej firmy TaniaKsiazka.pl liderem e-commerce w swojej branży - Kurier Poranny

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie