Wcześniej przygotowała ona strategię m.in. dla woj. mazowieckiego i kilku dużych miast w Polsce, ponieważ specjalizuje się właśnie w tzw. marketingu terytorialnym.
Strategia ma odpowiedzieć na pytania, jakie są mocne strony naszego regionu oraz w jaki sposób możemy przekonać Polaków i inne kraje do odwiedzenia Podlasia oraz zainwestowania tutaj.
Odpowiedzi poznamy do końca lutego - wtedy bowiem strategia, czyli oficjalnie "założenia wieloletniego planu promocji woj. podlaskiego na lata 2010-2014" ma już być gotowa. Województwo zapłaci za nią 176 tys. zł (prawie trzy razy więcej niż za strategię promocji zapłacił Białystok).
Firma WYG zapowiada, że przeprowadzi wiele badań, by jak najdokładniej poznać nasz region. Będą też konsultacje społeczne, czyli spotkania z mieszkańcami Białegostoku, Łomży i Suwałk, a także prawdopodobnie Bielska Podlaskiego.
Po opracowaniu strategii przyjdzie kolej na jej realizację, czyli profesjonalną promocję regionu. Ale ta może się odbyć najwcześniej w 2010 roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?