Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin Konkursu "Superporadnia medycyny rodzinnej 2011"

Redakcja

I. Organizatorzy Konkursu
Organizatorem Plebiscytu jest Media Regionalne Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, Oddział w Białymstoku, ul. Św. Mikołaja 1, 15-419 Białystok zwany dalej Organizatorem.

II. Założenia i cele Konkursu

Ma na celu wyróżnienie najlepszych poradni medycyny rodzinnej funkcjonujących w poszczególnych powiatach województwa podlaskiego,

Ranking obejmuje wszystkie poradnie medycyny rodzinnej funkcjonujące na terenie województwa podlaskiego, jest bezpłatny i nieobowiązkowy. Chęć wzięcia udziału w rankingu poradnie mogą zgłosić wypełniając ankietę opracowaną przez specjalny zespół lekarzy rodzinnych. Wszystkie ankiety zostaną ocenione przez specjalistów i będą stanowić punkt wyjścia dla członków kapituły. Opiekę merytoryczną nad rankingiem sprawuje dr hab. n. med. Sławomir Chlabicz, kierownik Zakładu Medycyny Rodzinnej i Pielęgniarstwa Środowiskowego.

III. Adresaci i warunki przystąpienia do Konkursu

1. Konkurs jest adresowany do poradni medycyny rodzinnej funkcjonujących na terenie woj. podlaskiego.
2. Udział w Konkursie jest nieobowiązkowy i bezpłatny i nie wiąże się z jakąkolwiek partycypacją finansową poradni w związku z jego realizacją.

IV. Honorowy Patronat i Kapituła Konkursu

1. Honorowy Patronat nad Konkursem na zaproszenie organizatora sprawują osoby zaufania publicznego,
2. Nagrody i wyróżnienia przyznawane są przez Kapitułę Konkursu. W jej skład wchodzą przedstawiciele organizatorów oraz eksperci- naukowcy i lekarze rodzinni.

V. Realizacja Konkursu

1. Konkurs organizowany jest w trzech etapach przeprowadzanych w określonych terminach.
ETAP I: Zgłoszenie udziału w Konkursie (termin: 21.10 - 7.12.2011)

Obejmuje zgłoszenie poradni rodzinnej do udziału w Konkursie poprzez wypełnienie formularza ankiety konkursowej i dostarczenie go do organizatora Konkursu. Prawidłowo wypełniona ankieta powinna być opatrzona podpisem i pieczęcią w dowolnym miejscu formularza. Ankieta może być przesłana w formie:
- papierowej na adres: "Gazeta Współczesna", ul. św. Mikołaja 1,15-419 Białystok (z dopiskiem "Superporadnia")

- faksem na numer: 85 748 96 20
- na adres poczty elektronicznej [email protected]
ETAP II: Badania oceniające uczestników Konkursu i sporządzenie listy rankingowej (termin: 1.12.2011-10.12.2011)

Obejmuje badanie oceniające prowadzone przez ekspertów zewnętrznych, którzy na podstawie złożonych formularzy ankietowych przyznają odpowiednią liczbę punktów. Wyniki oceny będą wykorzystane do sporządzenia wstępnej listy rankingowej. Posłuży ona do zarekomendowania poradni rodzinnych z województwa podlaskiego. Poradnie, które uzyskają najwyższy wynik punktowy przejdą do III etapu Konkursu.

ETAP III: Ocena przez Kapitułę Konkursu i wyłonienie laureatów (termin: 12-13.XII.2011)

Rekomendowani w II etapie uczestnicy Konkursu poddani zostaną ocenie przez członków Kapituły. Na posiedzeniu konkursowym eksperci oceniający rekomendowanych pracodawców zaprezentują członkom Kapituły Konkursu wyniki badania przedstawiając uzasadnienie oceny. Kapituła po zapoznaniu się z prezentacją i uzyskaniu ewentualnych dodatkowych wyjaśnień od ekspertów, dokona oceny własnej.

VI. Przyznawanie wyróżnień i tytułu "Superporadnia medycyny rodzinnej 2011"

1. Poradniom uzyskującym najwyższe wyniki punktowe w poszczególnych powiatach przyznane zostaną honorowe tytuły Laureata Konkursu "Superporadnia medycyny rodzinnej 2011".
2. Przedstawienie wyników Konkursu oraz nadanie tytułów odbędzie się podczas uroczystej Gali Konkursowej ""Superporadnia medycyny rodzinnej 2011", której organizatorem jest Gazeta Współczesna.

VII. Promocja i warunki posługiwania się symbolami Konkursu

1. Poradniom biorącym udział w Konkursie przysługuje prawo posługiwania się informacją o udziale w Konkursie "Superporadnia medycyny rodzinnej 2011".
2. Lista uczestników Konkursu jest jawna i zostanie podana do publicznej wiadomości. Informacje o udziale w Konkursie będą wykorzystywane przez organizatorów do opracowania materiałów medialnych, prezentujących dobre przykłady realizacji zasad odpowiedzialnego biznesu.
3. Wartość uzyskanych punktów przez poszczególnych uczestników Konkursu nie będzie podana do publicznej wiadomości, a posłuży jedynie do wyłonienia laureatów Konkursu. Uczestnik Konkursu otrzyma informację o własnym wyniku punktowym.
4. Laureaci Konkursu "Superporadnia medycyny rodzinnej 2011" uzyskają prawo do posługiwania się tytułem oraz logo Konkursu w celach marketingowych, a w szczególności zamieszczenia tych informacji na opakowaniach produktów, papierze firmowym oraz innych materiałach promocyjnych. Prawo to przysługuje przez okres 2 lat od daty ogłoszenia wyników Konkursu.
5. Laureaci głównego tytułu mogą brać udział w kolejnych edycjach Konkursu "Superporadnia medycyny rodzinnej" po upływie dwóch lat, chyba że formuła Konkursu zostanie przez organizatora zmieniona w stopniu pozwalającym na uznanie jego odrębnego charakteru.
6. Informacje pochodzące z kwestionariusza niezależnie czy przyjmą formę ankiety papierowej czy też ankiety mailowej, są traktowane jako informacje poufne i będą wykorzystywane jedynie w celu przeprowadzenia rankingu "Superporadnia medycyny rodzinnej"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna