Na pierwszy rzut oka niewiele różni się od Laguny w wersji kombi. Z boku praktycznie wygląda identycznie. Grandtour jest jednak krótszy, a różnice dotykają przede wszystkim wyglądu świateł.
Samochód ma ładną i zgrabną sylwetkę przypominającą sportowe modele. Wewnątrz zamontowano elektroniczny prędkościomierz oraz wygodne i dobrze wyprofilowane fotele. Wygląd deski rozdzielczej jest prosty, ale nie ascetyczny. Miejsca niby jest pod dostatkiem dla pięciu pasażerów, jednak w kabinie czuje się trochę przytłaczająco.
Grandtour dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia: Authetique, Expression, Dynamique oraz Privilege.
W podstawowej opcji znajdziemy ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania AFU, czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera dostosowujące się do siły zderzenia oraz trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z napinaczami, które też dostosowują się do siły zderzenia i ogranicznikami napięcia.
Na tylnych siedzeniach natomiast zamontowano trzypunktowe pasy. W standardzie znajdziemy również ręczną klimatyzację i elektrycznie sterowane lusterka boczne.
Opcje, silniki i ceny (w zł):
- Authentique
1.6 16V 100 - 54.900
1.6 16V 110 - 59.000
1.5 dCi 85 - 63.700
1.5 dCi 105 - 68.200
- Expression
1.6 16V 110 - 62.000
1.5 dCi 85 - 66.700
1.5 dCi 105 - 71.200
- Dynamique
1.6 16V 110 - 66.000
1.4 16V TCE 130 - 70.000
1.5 dCi 105 - 75.200
1.9 dCi 130 - 80.200
- Privilege
1.4 16V TCE 130 - 74.000
2.0 16V 140 AUT. - 79.000
1.9 dCi 130 - 84.200
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?