Rexton W poradzi sobie wszędzie. Pułapki drogowe dla niego nie istnieją

Artykuł sponsorowany
Katarzyna Łuszyńska
O Rextonie W piszą, że łączy on w sobie cechy SUV-a i sedana. Trudno się z tą opinią nie zgodzić, ponieważ jest to samochód, który bardzo sobie radzi na miejskich drogach, a także na bruku czy szutrówce.

W przypadku tych mniej równych nawierzchni, ogromny wpływ na komfort jazdy ma to, że zastosowano w nim podwójne wahacze z przodu i 8-drążkowe niezależne zawieszenie tylne. Jednocześnie sprawia ono, że auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi.

Testowi poddana została 7-osobowa wersja Sappihire, z silnikiem diesla o pojemności 2,2 litra, mocy 178 KM, z automatyczną skrzynią biegów na licencji Mercedesa. Jej moment obrotowy wynosi 400 Nm i dzięki temu bez problemu radzi sobie podczas jazdy w trenie. Pomocny okazuje się również reduktor i dołączany napęd 4x4 oraz blokada mostu.

Nadwozie Rextona W zostało osadzone na trójwarstwowej ramie. W razie uderzenia, to one przejmuje całą jego siłę i jest w stanie skutecznie ją rozproszyć. Podwozie tego modelu zostało wzmocnione wytrzymałą stalową blachą. Warto dodać, że z myślą o bezpieczeństwie podróżujących, zastosowano w nim łamaną kolumnę kierownicy, przednie i boczne poduszki powietrzne, a fotel kierowcy i pasażera wyposażono w pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami obciążenia.

Wnętrze pojazdu zostało wykonane z dobrej jakości materiałów. Króluje w nim czerń, przełamana metalicznymi elementami. Nie przytłacza i nie rozprasza ilością przycisków. Kierowca ma przed sobą czytelne, przyjemne dla oka zegary. Fotel wyposażono w komórki pamięci, dzięki którym zapamiętuje on ustawienia dla trzech osób.
Oprócz tego, w Rextonie W znajdują się podgrzewane i wentylowane siedzenia, zestaw głośnomówiący, tempomat, podgrzewana przednia szyba, czujniki zmierzchu, a także deszczu.

Samochód ten waży ponad 2 tony, a mimo to bardzo dobrze i dynamicznie przyspiesza. Nawet przy większej prędkości w kabinie nie jest głośno, a spod maski dobiega przyjemne dla ucha mruczenie. Siedzi się wysoko, co m. in. zapewnia doskonałą widoczność.

Rexton W dostępny jest w sześciu wersjach kolorystycznych. Spośród innych aut wyróżnia go masywny grill i soczewkowe reflektory, które zostały zaprojektowane na wzór oczu orła.
Niewątpliwym atutem tego modelu jest frajda, jaką sprawia przemieszczanie się nim. Wjechanie pod stromą piaskową górkę, czy w głęboką kałużę to czysta przyjemność. M. in. dzięki swoim gabarytom i dużemu prześwitowi Rexton W doskonale sprawdzi się jako auto pracujące w straży granicznej czy nadleśnictwie, ponieważ po złożeniu tylnych rzędów foteli, uzyskujemy przestrzeń 1500 litrów, dzięki której można przewieźć naprawdę duże ładunki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna