Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.
Dlaczego mleko Łaciate jest „Białe po mamie i zdrowe po byku” będzie można przekonać się już z początkiem września. Wtedy rusza kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. We wrześniu pojawią się także bilboardy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett.
Spot wyreżyserował duet Jakubowska/Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?