Dotyczyły one m.in. jakości obuwia, mebli, farb, ale też usług cateringowych na weselu, czy optycznych. Suwalczanie skarżyli się także na sposób działania firm windykacyjnych, a także ubezpieczeniowych, które nie chciały wypłacić odszkodowania np. za rozbity samochód.
Jeden z klientów miał problemy z pralnią. Przekazał jej garnitur do czyszczenia, który po praniu zbiegł się o kilka centymetrów. Dopiero po interwencji rzecznika pralnia zwróciła klientowi pieniądze za zniszczone ubranie. W sumie rzecznik interweniował aż w 53 przypadkach. Trzynaście spraw trafiło do sądu, przy czym trzy dotyczyły reklamacji obuwia.
W ocenie rzecznika, liczba interwencji wzrasta z roku na rok. Głównie dlatego, że mieszkańcy są coraz bardziej świadomi przysługujących im praw.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?