Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rzecznik słyszy coraz więcej skarg od mieszkańców

(hel)
Trzynaście spraw trafiło do sądu, przy czym trzy dotyczyły reklamacji obuwia.
Trzynaście spraw trafiło do sądu, przy czym trzy dotyczyły reklamacji obuwia.
Prawie 800 porad udzielił w ubiegłym roku rzecznik praw konsumenta w Suwałkach.

Dotyczyły one m.in. jakości obuwia, mebli, farb, ale też usług cateringowych na weselu, czy optycznych. Suwalczanie skarżyli się także na sposób działania firm windykacyjnych, a także ubezpieczeniowych, które nie chciały wypłacić odszkodowania np. za rozbity samochód.

Jeden z klientów miał problemy z pralnią. Przekazał jej garnitur do czyszczenia, który po praniu zbiegł się o kilka centymetrów. Dopiero po interwencji rzecznika pralnia zwróciła klientowi pieniądze za zniszczone ubranie. W sumie rzecznik interweniował aż w 53 przypadkach. Trzynaście spraw trafiło do sądu, przy czym trzy dotyczyły reklamacji obuwia.

W ocenie rzecznika, liczba interwencji wzrasta z roku na rok. Głównie dlatego, że mieszkańcy są coraz bardziej świadomi przysługujących im praw.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna