O kłopotach naszych Czytelników z Internetem w TP i Netii pisaliśmy na początku października. Telekomunikacja zareagowała szybko i niedługo po przekazaniu sprawy otrzymaliśmy mail od Marii Piechockiej, z biura prasowego Grupy TP w Poznaniu, informujący o pozytywnym rozwiązaniu problemów.
"Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Sidrze korzysta z Neostrady, co potwierdziła pani Dorota Bajko. Działa także Orange Freedom (szerokopasmowy dostęp do Internetu oferowany przez Orange) u pani Teresy Chmielewskiej. W obydwu przypadkach Internet działa prawidłowo" - napisała pani Maria.
- Wszystko działa bez zarzutu - powiedziała nam w rozmowie telefonicznej Dorota Bajko - Był przegląd techniczny i mamy już Internet. Dziękujemy za interwencję.

Strefa Biznesu: Jaką decyzję podejmie w grudniu RPP?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?