Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sieci handlowe też walczą o Facebooka. Lidl ma pół miliona fanów

tik
Sklepy coraz częściej wykorzystują portale społecznościowe do komunikacji z klientami
Sklepy coraz częściej wykorzystują portale społecznościowe do komunikacji z klientami sxc
Fanpage Lidla na Facebooku do tej pory polubiło ponad pół miliona internautów. To największy spośród fanpage’y wszystkich sieci handlowych.

Facebook zrewolucjonizował internet, świat mediów i komunikacji międzyludzkiej.

Od marca 2012 roku, kiedy to Lidl pojawił się na Facebooku, fanpage sieci polubiło ponad pół miliona osób. Popularność fanpage’a sieci zaczęła rosnąć wraz z rozpoczęciem akcji Wielka Noc Okazji dla Facebookowiczów, która miała swój finał na przełomie maja i czerwca 2012 roku. Niemal stutysięczne grono fanów głosowało na sklepy, w których następnie sieć zorganizowała wyjątkowe nocne zakupy. Facebookowy profil Lidla jest w tej chwili największym z fanpage’y sieci handlowych obecnych w Polsce i jednocześnie jednym z najpopularniejszych w polskim Internecie. W ogólnym rankingu marek fanpage Lidla pnie się w górę, a liczba fanów stale rośnie.

- Komentarze internautów na fanpage’u Lidla dają nam wiele satysfakcji, pozwalają polepszać jakość usług i pomagają sprostać oczekiwaniom klientów - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - Lidl aktywnie działa w sieci i jest otwarty na komunikację z klientami w mediach społecznościowych.

Najbardziej popularne kanały komunikacji, zwłaszcza wśród ludzi młodych, pozwalają na rozwój sieci poprzez dialog i wzajemne inspirowanie się.

- Lidl jest też obecny na portalu Pinterest - medium zyskującym w Polsce coraz większą popularność - dodaje Anna Biskup.

Portal ten, nazywany potocznie wirtualną tablicą korkową, to miejsce, w którym „przypinamy” interesujące nas zdjęcia lub klipy video. Można je grupować, komentować, polubić oraz „przepinać” na swoją tablicę zdjęcia innych. To swoista mapa fascynacji, dająca możliwość dzielenia się inspiracjami. Tablica Lidla obfituje w zdjęcia smakowicie prezentujących się potraw według przepisów Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, a także w wiele ciekawych inspiracji – nie tylko kulinarnych.

Sieć jest również obecna na popularnym serwisie YouTube. Filmy znajdujące się na kanale Lidla mają już ponad półtora miliona odsłon.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Historia sieci sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Sieci handlowe też walczą o Facebooka. Lidl ma pół miliona fanów - Gazeta Pomorska

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna