Obecnie programem objęte są 4 sportsmenki: Natalia Maliszewska i Patrycja Maliszewska (Short Track - łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze, Juvenia Białystok), Maria Andrejczyk (rzut oszczepem, Hańcza Suwałki) oraz wspomniana Sofia Ennaoui (biegi średniodystansowe - 1500m).
- Do współpracy w ramach programu stypendialnego zaprosiliśmy zawodniczki nie tylko odnoszące sukcesy, ale też ujmujące swoją naturalnością. I nie jest to przypadek, gdyż ‘Naturalny Wybór’ to główne hasło marki Kuvings, producenta wyciskarek do soków, których dystrybutorem jest nasza firma – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium.
Co równie ważne, filozofia firmy nastawiona jest na budowę długotrwałych relacji. Dla klientów oznacza to 10-letnią gwarancję, dla sportowców zaś partnerskie traktowanie w myśl zasady, że jesteśmy razem na dobre i na złe.
- Ten sezon jest szczególnie trudny dla sportowców, ponieważ przez epidemię koronawirusa odwołano Mistrzostwa Świata w Short Tracku i Igrzyska Olimpijskie. To jednak nie był powód do przerwania współpracy ze sportsmenkami, gdyż najważniejsze są długofalowe relacje – mówi Jarosław Zimnoch.
Finansowy aspekt programu stypendialnego to jednak nie jedyna korzyść dla sportowców. Dodatkowa wartość to wprowadzenie prawdziwych, naturalnych soków do codziennej diety. Niektóre soki warzywne, np. z buraka, wpływają na podniesienie wytrzymałości, a inne, np. z jabłek, cytryny i imbiru są doskonałą profilaktyką antyprzeziębieniową, czyli naturalnym wzmocnieniem organizmu. Jak mówią same zawodniczki, nawet tygodniowa infekcja, podwyższona temperatura, może w znaczący sposób zakłócić bardzo dokładnie rozpisany plan treningowy.
- Bardzo się cieszę, że udało mi się nawiązać współpracę i otrzymać ogromne wsparcie od marki Kuvings przed przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Współpraca z firmą pozwoli mi na wejście na najwyższy level wspierania i suplementowania mojego organizmu "od środka", co mam nadzieję przełoży się bardzo szybko na owocne rezultaty na treningach i zawodach. Dołączenie do grona utytułowanych sportowców, których wspiera firma, jest dla mnie dodatkowym zastrzykiem motywacji i wyróżnieniem - mówi Sofia Ennaoui.
Domowe Sanatorium od wielu lat zajmuje się promowaniem produktów służących zdrowiu. Oryginalnie oferta skierowana była do osób w wieku senioralnym, jednakże współpraca ze sportowcami ma za zadanie przyciągnięcie uwagi również młodszego pokolenia. Firma, dzięki wypracowanej przez kilkanaście lat renomie, zdobyła prawo do reprezentowania w Polsce nie tylko koreańskiej marki Kuvings, ale również Blendtec z USA czy Lotusgrill z Niemiec.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?