W raporcie analitycy odnotowali 0,3-procentowy wzrost liczby obserwujących białostocką księgarnię. Obecnie profil TaniaKsiazka śledzi ponad 90 tys. osób. Na drugim miejscu w tej kategorii znalazła się marka, która ma prawie dwa razy mniej użytkowników.
Czytaj również:
- Konkurencja w kategorii "Marki — Kultura i Sztuka" w Polsce jest silna. To podkreśla wyjątkowość osiągnięcia naszego profilu. Zajęcie 1. miejsca ze znaczącą przewagą nad konkurencją potwierdza, że przyjęta przez nas strategia działa i przynosi wymierne efekty. Współtworzymy społeczność zainteresowaną literaturą, bo naszą misją jest kulturalne uzależnianie m.in. od literatury" - mówi Justyna Brzezińska, marketing communications manager w spółce Glosel (która jest właścicielem księgarni TaniaKsiazka.pl).
Bez wątpienia tajemnica sukcesu TaniejKsiazki.pl tkwi w aktywności.
- Pod kątem aktywności użytkowników TaniaKsiazka zajęła w styczniu 3. miejsce (ponad 21 tys. polubień i komentarzy na profilu).
- Natomiast pod względem wskaźnika wszystkich aktywności na profilu w skali miesiąca (Activity Index) księgarnia z Białegostoku znalazła się na 2. miejscu.
Czytaj również:
- Jako marce zależy nam na dialogu z użytkownikami. Działania opieramy na współtworzeniu społeczności bookstagrama. Nasz profil stał się miejscem wymiany opinii na temat książek, wzajemnych poleceń, czy luźnych myśli, pobudzając wyobraźnię. Co więcej – niejednokrotnie rzucamy społeczności wyzwania, sprawdzając jej czytelniczą wiedzę. Współpracujemy też z influencerami. Ich działania w sieci z pewnością przyczyniły się do wzrostu zainteresowania literaturą młodzieżową w całym rynku książki w ostatnim czasie - dodaje Justyna Brzezińska.
Wśród 15 najlepszych postów w kategorii "Kultura i sztuka" wpisy TaniaKsiazka.pl znalazły się trzy razy. Dodajmy, że "Sotrender" powrócił do publikacji raportu "Instagram Trends Polska" w grudniu 2022 roku, po niemal 5-letniej przerwie.
Czytaj również:
Przypomnijmy. TaniaKsiazka.pl istnieje od 2006 roku i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych księgarni online w Polsce. Jej celem jest poszerzanie grona polskich czytelników i dbałość o wysoki poziom obsługi konsumentów. W ofercie sklepu znajduje się niemal 400 tys. produktów: książek, gier, zabawek, produktów elektronicznych i artykułów papierniczych. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień online. Obecnie ma ich w Polsce 23.
- TaniaKsiazka.pl od lat zdobywa branżowe nagrody — m.in. stale zajmuje najwyższe lokaty w rankingach Ceneo i Opineo.
- Jest najbardziej lubiana marką e-commerce wśród Polaków, co w 2021 i 2022 roku potwierdził raport spółki SentiOne.
- Białostocka marka pokonała takich gigantów jak Allegro czy Amazon w kategorii „e-Commerce – sklepy internetowe”.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?