MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Targi. Polska Izba Mleka: SIAL PARIS 2022 to sukces polskiej i podlaskiej branży mleczarskiej

Opr. Andrzej Matys
Pięć dni (14-19.10) trwało największe i najważniejsze na świecie wydarzenie branży spożywczej w tym roku – targi SIAL PARIS 2022. Polska Izba Mleka zorganizowała wspólne stoisko branży mleczarskiej, w którym brały udział: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, SOT Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Bartex, Poland Food, Alima Bis oraz Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu.

Podczas targów ponad 7000 firm prezentowało swoje produkty w 8 halach podzielonych na strefy tematyczne. Stoisko Polskiej Izby Mleka wyróżniało się atrakcyjną zabudową, live cooking i pokazami kulinarnymi z wykorzystaniem polskich produktów mleczarskich, przyciągając przy tym rzeszę odwiedzających.

Dzięki targom, polskie - i oczywiście podlaskie - firmy mleczarskie miały szansę na pozyskanie nowych kontraktów biznesowych, z uwagi na fakt, że większą część zwiedzających stanowili importerzy i dystrybutorzy produktów spożywczych z całego świata. Podczas tegorocznej edycji targów polskie firmy mleczarskie przeprowadziły szereg spotkań biznesowych, a wiele z nich skutkowało podpisaniem lukratywnych kontraktów z importerami.

Czytaj również:

- Fakt, że wspólne stoisko członków Polskiej Izby Mleka bardzo licznie było odwiedzane przez potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata, świadczy o bardzo dobrej marce polskich produktów mleczarskich. Tak wielkie imprezy targowe jak SIAL Paryż to sprawdzające się, skuteczne narzędzie promocyjne. Zespół Polskiej Izby Mleka intensywnie pracuje nad działaniami promocyjnymi wspierającymi polski eksport mleczarski, to jedno z naszych najważniejszych zdań - rozwój eksportu polskich produktów mleczarskich – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka i dodaje: - Cieszę się, że firmy są bardzo zadowolone z efektów targów i dziesiątki kontraktów wzmocnią nasz sektor.

"Bardzo dobre targi”. Takie stwierdzenie najczęściej padało z ust przedstawicieli polskiego przemysłu mleczarskiego. W wielu przypadkach owocami licznych spotkań biznesowych były podpisane umowy o współpracę. Doskonale rokują również deklaracje współpracy pomiędzy polskimi firmami z branży na rzecz wspólnej realizacji kontraktów eksportowych.

Porównując ze sobą imprezy targowe z całego świata, SIAL PARIS to wydarzenie, w którym polska branża mleczarska absolutnie musi uczestniczyć. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, prezentacja oferty produktów czy zbadanie oczekiwań klientów z rynków eksportowych to kluczowe informacje, które są punktem wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów. - Koncepcja wspólnego stoiska umożliwia budowanie wizerunku polskiej branży mleczarskiej jako podmiotu mającego w swoim portfolio większość znanych na świecie produktów mleczarskich oraz jako producenta doskonałej jakości artykułów i solidnego partnera z Europy - dodaje dyrektor PIM.

Czytaj również:

Polska Izba Mleka dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka realizuje zadania, które przyczyniają się do wzrostu eksportu polskich produktów mlecznych oraz wzrostu spożycia mleka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polacy opracowali lek na śmiertelną chorobę

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna