Podczas targów ponad 7000 firm prezentowało swoje produkty w 8 halach podzielonych na strefy tematyczne. Stoisko Polskiej Izby Mleka wyróżniało się atrakcyjną zabudową, live cooking i pokazami kulinarnymi z wykorzystaniem polskich produktów mleczarskich, przyciągając przy tym rzeszę odwiedzających.
Dzięki targom, polskie - i oczywiście podlaskie - firmy mleczarskie miały szansę na pozyskanie nowych kontraktów biznesowych, z uwagi na fakt, że większą część zwiedzających stanowili importerzy i dystrybutorzy produktów spożywczych z całego świata. Podczas tegorocznej edycji targów polskie firmy mleczarskie przeprowadziły szereg spotkań biznesowych, a wiele z nich skutkowało podpisaniem lukratywnych kontraktów z importerami.
Czytaj również:
- Fakt, że wspólne stoisko członków Polskiej Izby Mleka bardzo licznie było odwiedzane przez potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata, świadczy o bardzo dobrej marce polskich produktów mleczarskich. Tak wielkie imprezy targowe jak SIAL Paryż to sprawdzające się, skuteczne narzędzie promocyjne. Zespół Polskiej Izby Mleka intensywnie pracuje nad działaniami promocyjnymi wspierającymi polski eksport mleczarski, to jedno z naszych najważniejszych zdań - rozwój eksportu polskich produktów mleczarskich – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka i dodaje: - Cieszę się, że firmy są bardzo zadowolone z efektów targów i dziesiątki kontraktów wzmocnią nasz sektor.
"Bardzo dobre targi”. Takie stwierdzenie najczęściej padało z ust przedstawicieli polskiego przemysłu mleczarskiego. W wielu przypadkach owocami licznych spotkań biznesowych były podpisane umowy o współpracę. Doskonale rokują również deklaracje współpracy pomiędzy polskimi firmami z branży na rzecz wspólnej realizacji kontraktów eksportowych.
Porównując ze sobą imprezy targowe z całego świata, SIAL PARIS to wydarzenie, w którym polska branża mleczarska absolutnie musi uczestniczyć. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, prezentacja oferty produktów czy zbadanie oczekiwań klientów z rynków eksportowych to kluczowe informacje, które są punktem wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów. - Koncepcja wspólnego stoiska umożliwia budowanie wizerunku polskiej branży mleczarskiej jako podmiotu mającego w swoim portfolio większość znanych na świecie produktów mleczarskich oraz jako producenta doskonałej jakości artykułów i solidnego partnera z Europy - dodaje dyrektor PIM.
Czytaj również:
Polska Izba Mleka dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka realizuje zadania, które przyczyniają się do wzrostu eksportu polskich produktów mlecznych oraz wzrostu spożycia mleka.
Polacy opracowali lek na śmiertelną chorobę
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?