- Bardzo nam zależy na zadowoleniu klientów, ich bezpieczeństwie i właśnie jakości świadczonych usług - mówi prezes Marek Giedrojć. - A otrzymane godło zobowiązuje do jeszcze większych starań. Postaramy się, aby standard usług był coraz wyższy.
PGK to najstarsza spółka komunalna, która zarządza m.in. komunikacją miejską. Od lat inwestuje w sprzęt. Dzięki temu dysponuje odnowionym, liczącym 35 autokarów taborem, a przystanki są wyposażone w tablice świetlne z rozkładami jazdy.
Spółka wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów, udostępniła m.in. zbliżeniową kartę miejską. Działa też aplikacja, która umożliwia m.in. zakup biletu przez telefon komórkowy. - Jesteśmy punktualni - dodaje Giedrojć. - Działania te powodują, że liczba pasażerów z roku na rok sukcesywnie wzrasta.
Organizatorem konkursu było Europejskie Centrum Promocji Dobrych Praktyk Biznesowych
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?