To kolejny przykład oszustwa telekomunikacyjnego jaki opisujemy w ostatnich tygodniach. Tym razem sprawa dotyczy jednak nie osoby indywidualnej, ale całej firmy! W lipcu do spółdzielni zadzwoniła kobieta, przedstawiając się jako przedstawiciel Telekomunikacji Polskiej. Zaproponowała zmianę w usłudze, polegającą na przyznaniu 60 minut darmowych połączeń, nie zmieniając przy tym ceny abonamentu: - Zgodziliśmy się na korzystniejsze dla nas warunki- mówi W. Goralewska.
Dopiero artykuł w Gazecie Współczesnej o wprowadzaniu w błąd klientów TPSA przez Netię, zwrócił uwagę zarządu firmy w Trześciance.
Zadzwoniliśmy w tej sprawie do Netii: - Nasza firma nie ma oferty z darmową godziną - mówi Małgorzata Babik, rzecznik Netii. - Poza tym na naszych umowach jest wyraźnie umieszczone logo i nazwa firmy. Nie jest możliwe, aby klient nie wiedział, co podpisuje.
- Musiałam wziąć lupę, żeby odczytać nazwę firmy! Gdyby sprawa była postawiona uczciwie, może zdecydowalibyśmy się na zmianę operatora. My już na starcie zostaliśmy oszukani, straciliśmy zaufanie do tej firmy - dodaje Goralewska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?