MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Tym razem otwiera się Selgros (wideo)

Redakcja
W środę Selgros prezentował nową halę w Białymstoku VIP-om. Od czwartku zrobią tu zakupy wszyscy klienci.
W środę Selgros prezentował nową halę w Białymstoku VIP-om. Od czwartku zrobią tu zakupy wszyscy klienci.
Białystok. Jutro o godz. 6 rano pierwsi klienci mogą dziś zrobić zakupy w białostockim Selgrosie. Na hali sprzedaży znajduje się ok. 40 tys. artykułów, głównie spożywczych, ale także przemysłowych i sportowych, jest też odzież. To drugi sklep wielkopowierzchniowy, otwarty w Białymstoku w tym tygodniu.

Nowy Lidl

Nowy Lidl

Także w czwartek w Białymstoku zostanie otwarty nowy sklep należący do sieci Lidl. Tym razem będzie to placówka przy ul. Nowowar-szawskiej, tuż obok skrzyżowaniu z ul. Branickiego, naprzeciwko Galerii "Białej".

Hala Selgrosa ma osiem tys. m kw. powierzchni, większość zajmują potężne regały o wysokości kilkunastu metrów. Halę wybudowano w ciągu zaledwie sześciu miesięcy (razem z rozbiórką stojącego tu wcześniej budynku). Cały koszt inwestycji, łącznie z niezbędną przebudową ul. Produkcyjnej, wyniósł 80 mln zł.

- To dwunasta hala sieci Selgros w Polsce - podkreślał w środę Henryk Parys, dyrektor hali, podczas uroczystego otwarcia.

Były gratulacje, było też błogosławieństwo księdza katolickiego i prawosławnego. Proboszcz katolickiej parafii podpowiedział nawet, że pracownicy, którzy muszą pracować w niedzielę, mogą przyjść do kościoła w sobotę wieczorem - bo ta msza uważana jest już za niedzielną.

W Selgrosie zakupy mogą zrobić tylko posiadacze specjalnych kart tej sieci - są one wydawane firmom, instytucjom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Do dziś otrzymało je 40 tys. podmiotów z całego województwa. Wciąż jednak 20 tys. kart czeka na klientów.

- Jesteśmy nieco podobni do znanego w Białymstoku Macro, ponieważ tak samo jak oni prowadzimy sprzedaż w systemie cash and carry. Mamy jednak inne rozwiązania logistyczne i szerszy asortyment - przekonywał Maricn Jarosiński, dyrektor Działu Obsługi Klienta. - Poza tym im większa konkurencja, tym lepiej dla klienta.
Zobacz wideo:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna