Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta zlecił nowy spot promocyjny. Kosztował 14,5 tys. zł (wideo)

Konrad Karkowski
Wideo
od 16 lat
Moda na realizowanie spotów promujących miasto dotarła do Łomży. Na zlecenie Urzędu Miasta powstał dwuminutowy filmik, który oprowadza widza po atrakcjach regionu. Spot kosztował 14 500 zł.

Na spacer po mieście i okolicach zaprasza widza urocza aktorka. Zgodnie z panującą modą w klipie przeważają ujęcia z lotu ptaka i majestatyczne pejzaże. Zobaczyć można m.in wieżę ciśnień, Muzeum Północno - Mazowieckie, Katedrę Łomżyńską, Port Łomża, rzekę Narew oraz forty w Piątnicy i Skansen Kurpiowski w Nowogrodzie.

W pozostałych scenach przez różne atrakcje oprowadza nas aktorka. Zwiedzamy z nią m.in. ulicę Długą, Stary Rynek, ławeczkę Hanki Bielickiej, oraz Teatr Lalki i Aktora.

Na filmie pokazane zostały również wydarzenia: Międzynarodowy Festiwal Teatralny Walizka, Międzynarodowy Festiwal Kameralistyki Sacrum et Musica, Ogólnopolski Turniej Tańca Wirująca Strefa, Łomżyński Jarmark Rozmaitości, czy też największa plenerowa impreza w naszym mieście jaką jest Gościniec Łomżyński.

Materiał został wykonany przez Kamila Brzostowskiego, operatora współpracującego z Telewizją Publiczną. Film kosztował 14 500 zł i będzie pokazywany na różnych targach i wydarzeniach.

A tu można zobaczyć dla porówniania jak promują się inne miasta województwa:

Spot promujący Hajnówkę i Puszczę Białowieską

Spot promujący Białystok

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna