Na taką promocję zdecydowała się dyrekcja parku.
Do konkursu przystąpiło 1156 turystów - to osoby, które kupiły kartę wstępu i odesłały ją na adres WPN. Losowanie nazwisk szczęśliwców odbyło się wczoraj w Starym Folwarku, w nowo powstającym muzeum.
Park odwiedza rocznie 40 tys. osób. Na wykupionych przez nich kartach WPN zarabia 90 tys. zł. Pieniądze przeznaczane są m.in. na kładki, wieże widokowe i podobne inwestycje.
- Zaprosiliśmy do współpracy Adama Wigierskiego, właściciela suwalskiego sklepu, który jest sponsorem głównych nagród - mówi Barbara Perkowska, pracownik WPN.
To pierwsza taka inicjatywa mająca na celu promocję turystyki i edukacji prowadzonej przez placówkę. Główną nagrodę, telewizor LCD marki Sony, wygrał Ryszard Sadoch z Bydgoszczy, drugą - odtwarzacz DVD Sony - Mateusz Czerw z Tuszowa. Weekend w leśniczówce spędzą zaś m.in. Marzena Alicka z Suwałk i Radosław Jachmowowicz.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?