Jak nas widzą
Jak nas widzą
Podlasie jest: atrakcyjne przyrodniczo, ładne i czyste, słabo rozwinięte; wizytówka regionu: ser podlaski
Jako pierwsi dotarliśmy do całego dokumentu, prezentującego strategię promocyjną naszego regionu. Zarząd województwa zapoznał się z nim we wtorek.
- Decyzje o tym, w jaki sposób strategia zostanie wykorzystana, jeszcze nie zapadły, ale myślę, że będzie ona realizowana - mówi Jan Kwasowski, rzecznik prasowy marszałka. I podkreśla: - To pierwszy profesjonalny dokument na temat promocji regionu.
Co wynika ze strategii? Okazuje się, że specjaliści doszli do wniosku, iż promować Podlaskie nie jest łatwo. Tylko nietypowe działania mogą zmienić sytuację regionu, który na razie oceniany jest jako nijaki - orzekli. Jeśli promocja Podlasia będzie zgodna z podręcznikiem do marketingu, wyrzucimy w błoto własne pieniądze.
Właśnie dlatego firma WYG proponuje, by na razie skupić się na promocji regionu pod względem turystycznym, a do 2011 r. poczekać z kampanią adresowaną do potencjalnych inwestorów (wtedy powinny już być widoczne efekty unijnych programów). Nie będzie też wewnętrznej kampanii, którą znamy z promocji Białegostoku - czyli przekonywania mieszkańców regionu do samych siebie. Nie będzie, bo Podlasianie jej... nie chcą.
Więcej jutro w papierowym wydaniu białostockiej Gazety Współczesnej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?