Urzędnicy przystąpili do tworzenia listy osób ubiegających się o takie dofinansowanie.
W 2011r. z 78 łomżyńskich nieruchomości wywieziono niemal 160 ton azbestu. Firma, która wygrała przetarg, na zlecenie miasta zdejmowała eternit i transportowała go na składowisko.
W tym roku będzie inaczej - właściciel nieruchomości musi sam zadbać o demontaż eternitu z wymianą pokryć dachowych lub elementów elewacji na budynkach mieszkalnych i gospodarczych. Ratusz sfinansuje jedynie koszty transportu i unieszkodliwiania azbestu.
Osoby, które planują w 2012 r. pozbyć się eternitu muszą złożyć wniosek do urzędu miejskiego do 10 kwietnia.
Można go wysłać pocztą lub złożyć w Centrum Obsługi Mieszkańców. Wzór wniosku dostępny jest na stronie internetowej urzędu w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce komunikaty oraz w siedzibie urzędu (w holu przy wejściu w Punkcie Obsługi Mieszkańców lub Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa - pokój numer 103). Dodatkowe informacje tel. 86 215-67-94.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?