Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zmieniamy trasy autobusów

Urszula Krutul [email protected]
Wszystkie propozycje zmian tras jazdy autobusów, które Czytelnicy zgłaszali nam przez kilka miesięcy, przekazaliśmy wiceprezydentowi Białegostoku Adamowi Polińskiemu
Wszystkie propozycje zmian tras jazdy autobusów, które Czytelnicy zgłaszali nam przez kilka miesięcy, przekazaliśmy wiceprezydentowi Białegostoku Adamowi Polińskiemu Fot. B. Maleszewska
Białystok. Chcecie więcej nocnych autobusów i zmian w rozkładach jazdy wielu linii. Wasze opinie, zbierane od kilku miesięcy przekazaliśmy wiceprezydentowi Białegostoku.

Zapoznamy się z opiniami Czytelników, a następnie przekażemy je do firmy, która wygrała przetarg na przeprowadzenie badań, których wyniki pomogą zmienić dotychczasowe trasy. Głosy Czytelników zbierane przez Gazetę Współczesną są bardzo cenne - mówi wiceprezydent Adam Poliński.

Gdzie jest największy tłok?
Przetarg wygrało konsorcjum firm: Ecorys Polska Sp. z o.o. i Ecorys Nederland BV. To oni zbadają, które linie są najbardziej obciążone i gdzie najbardziej brakuje połączeń komunikacyjnych. Dodatkowo dowiemy się, które przystanki powinny zostać przesunięte i gdzie są potrzebne. Poza tym urzędnicy chcieliby też wiedzieć na jakich biletach jeżdżą białostoczanie.

Przebadanych będzie minimum 30 tysięcy pasażerów: 15 tys. w dni robocze, 9 tys. w soboty i 6 tys. w niedziele. Badania zostaną przeprowadzone do 15 listopada, a opracowane do 15 grudnia. Propozycje zmian poznamy do końca stycznia przyszłego roku.

Miesięczny bilet do nocnego autobusu
A jakich zmian najczęściej domagali się nasi Czytelnicy? Chcieliście przede wszystkim więcej autobusów nocnych. I żeby za kurs takim pojazdem posiadacz biletu miesięcznego nie musiał dodatkowo płacić.

- To skandal, że muszę wydać dodatkowe 4 złote na bilet, szczególnie, że mam miesięczny - skarżył się pan Piotr. Dodatkowo autobusu nocnego dojeżdżającego na TBS-y domagają się mieszkańcy tego osiedla. Chcecie żeby kursy nocne odbywały się cztery dni w tygodniu: od czwartku do niedzieli.

Chcielibyście również zmian kursów niektórych linii. Głosów było naprawdę bardzo dużo, ale najczęściej pojawiały się prośby o zwrócenie uwagi na trasy linii nr: "21", "18" czy "2".

Zwróciliście też uwagę, na fakt, że często bywa tak, że autobusy jeżdżą jeden po drugim i są puste. A kiedy trzeba żaden pojazd nie przyjeżdża lub jest zatłoczony. Dziękujemy raz jeszcze za wszystkie opinie.

Opinie czytelników:

Przydałoby się więcej autobusów do Auchana

Proszę w imieniu własnym i swoich sąsiadów, by zwiększyć częstotliwość kursowania autobusów lini nr 19 do dzielnicy Zawady. Przy tym dyrekcje firmy przewozowej proszę o skorygowanie kursowania tych autobusów. Jeżdzę często tą trasą i widzą, że grafik kursów jest opracowany po prostu źle. Bywa, że jedzie jeden za drugim, jeden zostaje na przystanku Dziesięciny, a drugi jedzie do Zawad. Nie byłoby w tym może nic złego, ale straty dla firmy są znaczne z tak głupiego kursowania, bowiem - pierwszy jedzie zatłoczony na full a drugi, jakby dla zabawy, jedzie zupełnie pusty. Uważam, że należy uregulować częstotliwość ich kursowania i do Zawad puścić każdy z autobusów. Jest to niewielki odcinek drogi, a jakże ulży nam mieszkańcom tej dzielnicy. Nieomal codziennie muszę przemierzać odcinek z Dziesięcin do Zawad na piechotę, a za mną tłumy ludzi.

Przydałby się jakiś autobus, który by odjeżdżał z akademików politechniki na Dworzec PKP.

Jakiś autobus powinien skręcać z Popiełuszki na Sikorskiego w stronę Dziesięcin.

Utworzyć nową linię miejsko - podmiejską Białystok - Zabłudów [ np. 106 ] a skrócić linię 101 [ tylko do Branickiego [galeria Biała]

Przydałaby się jakaś krótsza linia łącząca m.in. Poleską, Towarową z Mickiewicza (obok Białej), a najlepiej dalej do Zwierzynieckiej, itp., jedyna obecna możliwość to 40 minut, 8 przez centrum...

Uważam, że przydałaby się w końcu jakaś linia, która jechałaby z centrum na Zielone Wzgórza ulicą Nowohetmańska, w końcu po coś te przystanki tam postawili jak robili drogę!

Autobus linii 19 - Każdy kurs doprowadzić do dzielnicy Zawady, a nie wyrywkowo - kilka do Dziesięcin a jeden na otarcie łez do Zawad. Popatrzcie, ile starszych ludzi musi przemierzać pieszo odcinek od Dziesięcin do Zawad. Ktoś, kto opracował taki projekt, ma coś nie w porządku w głowie. Jest to odcinek niewielki i kosztów na pewno dla firmy transportowej nie zwiększy, a tak pozostaje nadal niesamowity bałagan w kursowaniu.

Moim zdaniem brakuje jeszcze 16, 17 i 18 co najmniej po jednym autobusie w stronę Dojlid Górnych w dniu powszednim, przydałoby się także przedłużenie jakiejs lini (np. 17, czy 2 bądź nawet 15) na drugi koniec Dojlid Górnych, bo jak narazie to 19 i 15 załapuje ledwie pół osiedla a druga połowa musi dreptać spory kawałek.

Pragnę aby zarząd MPK linię 16 póścił ulicą Berlinga-Produkcyjną -Jarzębinową do pętli-Gajowej i dalej jak kursuje. Dodam, że dużo ludzi z ulicy Jarzębinowej dojeżdża do pracy i na Gajową do sklepów.

Zerknijcie proszę na linię numer 22 w kierunku dworca PKS. Często jeżdżę z Piastowskiej/Chrobrego właśnie w tym kierunku i o godzinie 19 w dzień powszedni jest jakaś parodia. Dwa autobusy pod rząd: 19:06, 19:11, a następny dopiero o 19:54. Możnaby jakoś przesunąć autobus z :11 na chociażby :30. Przydałby się też dodatkowych kurs o godzinie 18, jest tylko 18:24. Sobota również, dodatkowe kursy o 18, 19. Teraz jest jedynie 18:27, następny o 19:09, a kolejny aż godzinę później, o 20:10.

Nie wiem czy byłoby to możliwe, ale powinno być trochę więcej nocnych autobusów i to nie tylko w weekend. Bez nocnej komunikacji miasto w tygodniu po godzinach zamiera. Nie ma też komunikacji nocnej z Białostoczkiem, a taki "26" byłby jak ulał, jest bardzo przelotowy przez miasto.

Więcej autobusów na Leśną Dolinę. Nie wiem czy dodatkowa linia czy częściej niech jeździ '20'.

Ja mieszkaniec os. Zawady chce żeby częściej jeździła linia numer 19 ja dalej mieszkam na końcu Zawad i muszę 25 min wczesniej wyjść żeby złapać autobus jak mi ucieknie to muszę iść na przystanek jarzębinowa/gajowa na końcowy i ponad 1 kilometr podejść, żeby pojechać do miasta lub nad dworzec!!! Częściej też 19, 9 i 10 i soboty i niedziele żeby częściej jeżdziły!

Przydałoby się bezposrednie połączenie z Nowego Miasta na osiedle TBS. Jesli natomiast nie ma takiej możliwości to rozkład jazdy dopasować tak, by długo nie czekać na kolejny autobus.

A ja w imieniu swoim i mieszkańców okolic trasy do zabłudowa prosiłabym o zmiany w rozkaładzie lili 101 ,autobus kursuje rzadko i za krótko! I może ktoś mi wytłumaczy po co jedzie jeden autobus 7:10 a drugi 7:11? To jest bez sensu.

Proponuję, żeby na przystanku numer 337 i 339 na TBSach postawić wiaty autobusowe. Jak deszcz pada to nie ma się gdzie schować.

Potrzeba zrobić porządek by od Auchan nie jeździły wszystkie linie (9, 17, 18, 101) na raz. Powinny mieć rozkład ustalony co kilka minut a nie o tym samym czasie. Czeka się tam za długo, a potem i tak wszyscy wsiadają do tego pierwszego. Następne puste jadą.

W sumie to coś powinno jechać z TBS przy Auchanie, skręcać w Jarzębinową i dalej jak "16", a potem w stronę Galerii Podlaskiej. Mieszkańcy TBSów mogliby łatwiej dojechać na Andersa do pracy i do galerii. Nawet mogła by to być linia do Wasilkowa. Będzie jak znalazł jak cześć Biazetu tam właśnie przeniosą.

Zwiększyć częstotliwość "25". Teraz gdy powstał hipermarket na Zielonych Wzgórzach powinna jeździć częściej miedzy godzinami 8 a 12 i 16 a 23. Dwie na godzinę to za mało Przez miasto trzeba jeździć co nie skraca czasu jazdy. Rano między 5 a 6 powinni jeszcze jeden wcisnąć.

Głupotą jest też to że w weekendy jeździ tylko tabor krótki na linii 11. Jedzie ona obok 2 rynków (Kawaleryjska i Madro) a jak wiadomo to zakupy ludzie maja czas robić tylko w weekend.

Jedna najważniejsza sprawa to autobusy nocne. Co za ludzie wymyślili że mając miesięczny bilet muszę kupować na nocny jednorazowy? Nawet w Warszawie tak nie ma. W stolicy za ok 65 zł bilet jest jeden na tramwaje, metro i autobusy 24h I tak dużo płacimy za miesięczne jak na nasze zarobki względem kraju. Nocnych też powinno być więcej. Przynajmniej taka linia by dowoziła dookoła praktycznie do każdego osiedla. Piasta, TBS, Dziesięciny Starosielce, Leśna Dolina.

Jeszcze jedna dość ważna zmiana. Bilety 3 dniowe. Powinny być ważne niezależnie od dnia tygodnia, a nie tylko w weekend. I 3 dniowe i 24h powinny być ważne i w dzień i w nocy.

"16" w soboty powinna być długa... Potrzeba autobusu nocnego 26N dla Białostoczku i Nowego Miasta...

Więcej autobusów 19 do Dojlid, a niektóre także do Stanisławowa i do Os. Halickie Kolonia - pętla - HALICKA\NAD POTOKIEM

13 zabrac z Ogrodniczek, Sowlan i Karakul a tam przedłużyć 14 i zabrać pętlę GRABÓWKA POMNIK - tam dać linię nr 1

28 można by było przedłużyć do Krupniki Porosły przez: HETMAŃSKA - MARCZUKOWSKA - WITOSA - SIKORSKIEGO - POPIEŁUSZKI - KRUPNIKI - POROSŁY... powrót tak samo.

21 i 24: 21 powinno jechać : Warszawska - Piastowska- Miłosza - Mickiewicza - Rynek Kościuszki (jak narazie potem Piłsudskiego...) a 24 odwrotnie tj. Piłsudskiego - Mickiewicza - Miłosza - Branickiego - Piłsudskiego... marnują się tam wiaty po jednej ze stron... poza tym i tak 21 jest pusta od Warszawskiej i Branickiego (ludzie idą do galerii) a potem zapełnia się dopiero przy katedrze...

Mozna byłoby stworzyć nową linię: 106 (107 jeżeli podzieliłoby się 101 na 101 i 106 - Zabłudów) NIEWODNICA KOŚCIELNA (Kolejowa - dworzec) - Kościelna - Białostocka - Niewodnicka - KLEPACZE - Niewodnicka - Meksykanska - Elewatorska - JP 2 - Solidarnosci - DW. PKS
Wtedy cofamy 23 do Zielonych Wzg.
12 Popiełuszki - Nowosielska - Niewodnicka - Klepacka (pętla 4) a na Boboli (tak jak 12) można dać 8 .

Przedlużyć niektóre kursy do Studzianek k\Wasilkowa zwiekszyłoby to połączenia ze Św. Wodą a dla mieszkańców tej miejscowości dałoby więcej polączeń z Białysmstokiem

Latem wszystkie kursy (op. tych jadących na Wiślaną) linni 3 powinny dojażdżać do Ogrodniczek

23 (po wybudowaniu przedłużenia Wyszyńskiego) należałoby puścić przez: Wiejską - Mazowiecką - Wyszyńskiego - BMC ... teraz z Nowego Miasta jest problem bo dwie linie jadą na dworzec... przeważnie kursują o jednakowej porze więc może taka zmiana wyszłaby na dobre...

Na PLAŻOWA-PĘTLA powinny dojeżdzać także 2, 4, 13 .

13 powinna jeździć przez Mickiewicza - Miłosza...

Potrzebna jest linia okrążająca całe miasto np: Ciołkowskiego - 27 Lipca - Andersa - Maczka - TBS - Starosielce - Popiełuszki - Składowa- Nowe Miasto - Ciołkowskiego.

Niezbędna jest linia łącząca os. Piasta i Nowe Miasto. Poza tym autobusy zaczynają kursować w sobotę na ul. Mickiewicza dopiero po godz. 5, przez co wiele osób ma problemy z dotarciem do pracy.

Więcej autobusów powinno zatrzymywać się na przystanku na ul. Lipowej, przy kościele św. Rocha.

Dlaczego "dwójki" jeżdżą tylko do WSAP-u, a nie na ul. Plażową? Przez to musimy iść ponad kilometr na przystanek do Sklejek.

Więcej autobusów powinno jeździć ul. Monte Cassino i Waszyngtona.

Obecnie, żeby dojechać z centrum Białegostoku do Klepacz trzeba jechać prawie godzinę (np. linią "23"). Przez Zielone Wzgórza, np. przedłużeniem ul. Hetmańskiej byłoby o połowę szybciej i krócej

Uważamy, że jakaś linia powinna przebiegać ulicą Nowohetmańską. To ułatwiłoby życie mieszkańcom os. Zielone Wzgórza, którzy teraz muszą jeździć dookoła i tracić czas. Ponadto oprócz "17", jeszcze jakieś autobusy powinny jeździć z tej części miasta na ul. Legionową.

Zdecydowanie za mało autobusów jeździ w stronę Dojlid i Zagórek. Poza tym, na "4" albo "2" czasami trzeba czekać kilkadziesiąt minut.

Żeby dostać się z TBS-ów na ul. Elewatorską trzeba przejechać pół miasta. A przecież wystarczyłoby poprowadzić choć jedną linię wokół Białegostoku i problem byłby rozwiązany.

Położenie kilku przystanków w mieście np. na al. Piłsudskiego jest bez sensu. Niektóre są oddalone od siebie o ponad kilometr, inne tylko o 300 metrów.

Oprócz "5" z centrum na osiedle Piasta, ulicą Mieszka I powinna też kursować linia "28". Obecnie autobusy te jadą z centrum Białegostoku ulicami: Warszawską i Piastowską, a potem zawracają na ul. Towarowej. A mieszkańcy nie mają jak wrócić z pracy do domu.

Dlaczego nikt nie pomyślał o sensownym połączeniu z dworca PKP do II Urzędu Skarbowego. Przecież większość osób, korzystających z II US, dojeżdża do Białegostoku pociągiem i musi się przesiadać.

Autobusami linii 103, które wyjeżdżają poza Białystok, jeżdżą nie tylko mieszkańcy Choroszczy czy Łysek, ale też wielu białostoczan. Wzdłuż drogi do Warszawy jest dużo firm, a nowe ciągle powstają. "103" powinny więc jeździć o wiele częściej. Trzeba też stworzyć kilka dodatkowych przystanków za miastem.

Szkoda, że ani jeden autobus, kursujący ul. Kopernika, nie skręca w ul. Hetmańską. Pasażerowie jadący w stronę centrum muszą się więc przesiadać za tunelem.

Szkoda, że żaden autobus nie kursuje ul. Wyszyńskiego. Jezdnia jest tu szeroka i pojazdy komunikacji mogłyby po niej jeździć bez problemów. Mieszkańcy okolicznych bloków nie musieliby już tak daleko chodzić na najbliższy przystanek. A przyjeżdżający do Białegostoku nie musieliby piechotą iść do ZUS-u.

Do Starosielc powinna kursować jeszcze jedna linia.

Dlaczego żaden autobus nie kursuje ul. Jagienki. To znacznie ułatwiłoby życie mieszkańców.

Na osiedle Zielone Wzgórza obecnie dojeżdżają tylko autobusy linii 21 i 23. Te ostatnie kursują bardzo rzadko. W związku z tym mieszkańcy bloków i domów położonych dalej od ul. Zielonogórskiej muszą długo iść na przystanek. Tymczasem mieszkańcy sąsiednich osiedli mają do dyspozycji więcej linii.

Obecnie z ul. Sokólskiej autobusy linii "27" wjeżdżają w ul. Kombatantów, przez co, wiele osób musi iść spory kawałek żeby dojść do ul. gen. Maczka. Myślę, że "27" powinna skręcać w ul. 1000-lecia PP i dojeżdżać do obwodówki .

Żeby dojechać do centrum z położonej za torami części osiedla Starosielce, trzeba spędzić przynajmniej pół godziny w autobusie. A to dlatego, że dojeżdża tu tylko "4", która bardzo rzadko kursuje.

Szkoda, że nie ma bezpośredniego połączenia z os. Słoneczny Stok do Kleosina. Studenci muszą jeździć przez centrum, przesiadać się na 10 albo 11 i tracić dużo czasu.

Władze powinny uruchomić bezpośrednie połączenie z Bacieczek na ul. Składowskiej. Teraz, wiele osób, które pracują w szpitalach musi tracić mnóstwo czasu na czekanie na "17". A ta linia kursuje bardzo rzadko.

Dobra by była linia okrążająca całe miasto np: Ciołkowskiego- 27Lipca- Andersa- Maczka- TBS- Starosielce- Popiełuszki- Składowa- Nowe Miasto- Sławińskiego- Ciołkowskiego.

Kiedy zostanie zrobiony odcinek: przedłużenie Hetmańskiej aż do ul. Klepackiej (Starosielce), aby mogły jeździć tam autobusy. Obecnie aby dojechać do Klepacz trzeba jechać czasem i godzinę z centrum (np linia 23). Przez Zielone Wzgórza byłoby o połowę szybciej i krócej

To trzeba przyznać, wystarczy spóźnić się na jeden mpk a na wszystkie się spóźni bo jadą o tej samej porze. Co do linii to bezsens dla mnie jest linia 28, która w połowie pokrywa się z trasą 5, aż do lipowej, a że godziny jazdy się pokrywają to mpk te wożą powietrze bo jeden drugiemu podbiera pasażerów. Podobnie jest z 17 w stronę politechniki.

Drugą rzeczą, którą bym zmienił to wyprostowanie niektórych tras, jak np. 8, 11, 19. Kiedy się jedzie z Dziesięcin na Nowe miasto 11, traci się z 10 minut na tym, że jedzie się tam na około. Podobnie 19, jak by się chciało jechać na mickiewicza, a że jeździ częściej od pozostałych linii to jest się zmuszonym jeździć.

Uważam, że przez ulicę Swobodną powinna kursować jeszcze jedna linia tak jak było kiedyś. Na tym osiedlu jest wiele bloków, a jeździ tu tylko "9" i "18", bo wybudowana została droga łącząca Wysoki Stoczek z TBSami i linia nr "7" jedzie ulicą Kołątaja bezpośrednio na Bacieczki. Myślę, że "17" kursująca obecnie ulicą Antoniuk Fabryczny mogłaby skręcać w Swobodną i potem w Konstytucji 3 Maja i dalej jechać swoją stałą trasą. Spowodowałoby to, że w godzinach szczytu "9" i "18" byłaby mniej przepełniona.

Trzeba utworzyć nową linię 106 [Białystok - Zabłudów - Białystok]

Witam, chciałbym zacząć od linii nr 4. Czemu nie można jej póścić przez TBS, skoro wiele ludzi dojeżdża stamtąd do pracy na Elewatorską. I od razu byłby szybszy dojazd do Dw. PKP.

Linia nr 9 mogłaby pomóc w odciążeniu lini 100 dojeżdżając czasem do Wasilkowa w godzinach szczytu.

Linia 11 mogłaby czasem kursować do osiedla Ignatki. Oraz czy w sobotę i święta moze linia dojeżdżać do Kleosina. Jak juz tak niechcie aby każdy kurs to chociaż co 2-3. A nie za tunel i koniec. Paranoja.

Linia 17, mogłaby zostać podzielona na 2 części, jest tak długa, że po podzieleniu moze dałoby się szybciej dojechac z TBS do centrum. Popieram aby póścić przez Swobodną to faktycznie odciąży się 9 i 18. Ogolnie z TBS nie ma szybkiego połączenie z Dw.PKP. Tylko 18 a ona krąży i krąży zanim dojedzie tam. Linia 4 by mogła po części rozwiązać ten problem.

Linia 19, czemu ostatni kurs w soboty i dni świateczne odchodzi o 20:56, a potem czym ludzie mają dojechac do centrum?

Linia 20 lub 15 w dni świateczne mogłaby dojeżdżać do Jurowiec i Sochoń. Do f.dywanów jeździ pusta. A z linią 102 pokrywa się od Jurowieckiej.

Linia 21, czy ona nie kursuje za rzadko w godzinach wieczornych. A w szczególności w sobotę i święta?

Linia 22, moze mogłaby być przedłużona zamiast do Piastowska (rondo) to do Podleśnej (rondo). Do stadionu Hetmana jeździ tak znikoma ilość a większość to puste że to jest poniżej opłacalności.

Linia 25, mogłaby być przedłuzona do Poleskiej (tylko brak tam pętli,czego kolwiek do nawrócenia) Na Radzymińskiej przeciez też dalej są bloki i sporo ludzi mieszka.

Linia 28, to kompletna porażka. Już od końcowego pokrywa się aż do Kina Pokój z linią nr 5. dalej z 4 i 21. Po drodze dochodzi lini nr 1 aż do Witosa. Nie mozna jej póścić inaczej w centrum, np. pod księgarnię roliczna, koło nowej opery i potem na DW PKP, lub PKS (po zmodernizowaniu grunwaldzkiej i do Wyszyńskiego). Trzeba tylko trochę pomysleć. A w druga str. powinna jechac Sikorskiego - Wrocławska - Zielonogórska lub Al. Niepodległosci - Hetmańska - Zwycięstwa - Piłsudskiego - Grochowa - Kalinowskiego - M.C. Skłodowskiej - Legionowa - Pałacowa ( i dalej jak 5tka). A nawet mogłaby jechac na nowe powstające osiedle naprciewko ulicy Mieszka.

Linia 22, moze mogłaby byc przedłuzona zamiast do Piastowska (rondo) to do Podleśnej (rondo). Do stadionu Hetmana jeździ tak znikoma ilość a większość to puste że to jest poniżej opłacalności.
dobrze by było żeby Autobusy tej linii jadąc z Dworca PKS w stronę Towarowej z ul Poleskiej wjeżdałby w uj. Jagienki, potem lewoskręt w Sienkiewicza i koło Biedronki mamy przystanek , i tego przystanku wjazd na górę i w Towarową [ dalej stałą trasą ], w drodze powrotnej z Towarowej w Sienkiewicza - Jagienki - Poleska - Dworzec PKS,

znacznie częściej powinny kurować autobusy linii 8 i 17

Linia 27 powinna z Kopernika skręcać w Bema potem na Wyszyńskiego, poza tym bywa tak, że autobusy linii 23 i 27 od dworca PKS na Nowe Miasto jadą minuta po minucie a wręcz jeden za drugim, a potem jest nawet do pół godziny przerwy. Powinny być te godziny kursowania 23 i 27 nieco rozbite, ; poza tym te autobusy za rzadko kursują

Przydałaby się nowa linia 29 z Nowego Miasta (Pułaskiego - Żeromskiego - Pogodna) do ciągu ulic Piłsudskiego - Sienkiewicza - Jurowiecka

Linia 28 powinna prowadzić z Częstochowskiej na Grochową - Kalinowskiego - Plac Uniwersytecki - Skłodowskiej - Legionową; tak samo można by było zrobić z 4

Linie 8,10,17,26 od Skłodowskiej do końca Zwierzynieckiej idą razem - 17 proponuję puścić ulicą Miłosza i drugą część ulicy Zwierzynieckiej, a 26 przez Mazowiecką, za to np. 19 mogłaby jechać właśnie przez 11 Listopada i Zwierzyniecką

Proponuję zmianę trasy linii 22: od Piastowskiej: Miłosza - Zwierzyniecka - Kopernika - Bema- Wyszyńskiego - Dworzec PKS (pętla wokół centrum miasta)

23 zamiast Kopernika i Wiejską, żeby trasa nie pokrywała się z 27, powinna jeździć Kopernika - Składową - Żeromskiego - objazd po Nowym Mieście - Pułaskiego - Sławińskiego - Wiadukt, a z powrotem Wiadukt- Kawaleryjską - Pułaskiego - objazd po os. Nowe Miasto - Żeromskiego - Składową - Kopernika - dalej bez zmian

Dojeżdżam z dzielnicy Antoniuk w kierunku ul. Sienkiewicza. Bardzo mnie denerwuje, że autobusy zjeżdżające do zajezni na ul. Jurowiecka np. 101,7 kończą swój bieg przy ul. Częstochowskiej. Przecież te autobusy mogłyby dowieść pasażerów na ul. JUROWIECKĄ .Bardzo często rozwiązałoby to problemy komunikacyjne dla wielu osób spieszących się do pracy.

Bardzo podoba mi się oznakowanie przystanku MPK przy ul. BRANICKIEGO koło teatru. Wyraźnie napisana nazwa przystanku nazwa ulicy oraz numery linii czy nie moznaby było uczynic tego na wszystkich naszych przystankach /nie wiem dlaczego tylko tak ładnie zrobiono to tylko przy jednym przystanku.

Autobus linii nr 4 z Myśliwskiej powinna być wcześniej niż o godz. 22.22, np. o 22.10 ponieważ później w mieście nie ma możliwości przesiadki na jakąś inną linię. Powinien też być jakiś autobus z Zielonych Wzgórz do Browaru.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna