Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zobaczcie, jak u nas jest fajnie! (wideo)

Anna Mierzyńska [email protected]
Dwójka z szóstki bohaterów kampanii Białegostoku (od lewej): Mariusz Gogol piłkarz Jagiellonii i Jolanta Szczygieł-Rogowska z Muzeum Historycznego
Dwójka z szóstki bohaterów kampanii Białegostoku (od lewej): Mariusz Gogol piłkarz Jagiellonii i Jolanta Szczygieł-Rogowska z Muzeum Historycznego
Sześciu zwyczajnych białostoczan będzie nas przekonywać, że Białystok to świetne miejsce do życia. Można nawet zapisać się do jego fanklubu.

Będzie wesoło

Będzie wesoło

Eskadra w porozumieniu z Urzędem Miejskim przygotowała cykl imprez reklamujących Białystok. Już w ten piątek można przyjść o godz. 6 rano na Rynek Kościuszki, by wspólnie przywitać wschodzące słońce. W październiku zaplanowano też wspólne malowanie wielkiego loga oraz pierwsze spotkanie Fan-klubu "Wschodzący Białystok".

Lekarz, flecistka, piłkarz, tancerz, aktywny obywatel i prawdziwa białostoczanka - to ich twarze zobaczymy na reklamach, które w październiku pojawią się w całym mieście. Zostali bohaterami kampanii promocyjnej Białegostoku. Na razie kampania adresowana jest do nas, czyli do mieszkańców stolicy Podlasia. Bo najważniejsze jest, byśmy my sami byli przekonani, że Białystok jest fajny.

- Zaprosiliśmy do współpracy ludzi, którzy nie zostali wykreowani przez media, tylko są cenieni dzięki swoim działaniom - wyjaśniał Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra, która przygotowała kampanię. I podkreślał, że to pierwsza taka kampania w Polsce, by miasto reklamowali jego mieszkańcy:

- Są niezwykli. To ludzie, którym chce się chcieć.

Szóstkę bohaterów kampanii będzie można zobaczyć na billboardach, plakatach i w reklamowym spocie telewizyjnym. Dowiemy się z nich, że: "Marzenia spełniają się bliżej niż myślisz - Wschodzący Białystok" oraz że nasze miasto to nowa gwiazda na horyzoncie. Wschodzący Białystok to bowiem hasło całej kampanii.

Z nim związane jest nowe logo miasta: żółto-czerwony znaczek, przypominający słońce, z konturem granic Białegostoku w środku. Logo pojawi się na wielu przedmiotach, które będą reklamować Białystok. Eskadra zaprezentowała na razie parasole, kubki, czapki i... trampki - te ostatnie przeznaczone są głównie dla tancerzy, którzy mają być jedną z sił napędowych stolicy Podlasia.

Po kampanii adresowanej do białostoczan przyjdzie czas na reklamowanie miasta w Polsce i za granicą. Gmina już ogłosiła przetarg na agencję reklamową, która ją przygotuje.

Obejrzyj film:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna