Szczególnie po zimie posiadacze kilkuletnich aut tj. Audi, Volkswagen, Skoda czy Seat narzekają na rozpadające się wręcz w rękach korki od wlewu płynu do spryskiwaczy. Pęknięcie następuje na elastycznym (z pozoru) elemencie, który ma odpowiadać za możliwość otwierania i zamykania korka.
Jest on wykonany z polipropylenu (PP) i polietylenu (PE), który dość kiepsko wytrzymuje niskie temperatury i częste - zwłaszcza w zimie - otwieranie i zamykanie korka. W dodatku w grubych rękawicach przy minusowych temperaturach robimy to czasami bardzo siłowo.
Efekt? W kilkuletnich autach dochodzi do pęknięcia tego elementu, a jego naprawa (próby sklejania, zgrzewania), nie mają po prostu większego sensu. Z czasem sam korek na nierównościach drogi lub wskutek niedokładnego zamknięcia potrafi spaść i się zgubić.
Można oczywiście dokupić go jako część zamienną w serwisie, ale po co, skoro z pomocą przychodzi rynek chiński.
Na popularnym chińskim serwisie zakupowym można bez problemu dokupić brakującą część i nawet bez odpowiedniej wiedzy technicznej go samodzielnie zamontować. A jak to zrobić, ile to kosztuje i ile zajmie nam to czasu, tego dowiecie się oglądając naszą galerię.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oto śliczna żona Krzysztofa Stanowskiego - zdjęcia. Marta spełnia się jako dietetyk
- Mężczyźni o tych imionach są najgorszymi mężami. Mają trudny charakter
- Oto najśmieszniejsze nazwy miejscowości w Polsce! To nie jest żart. One istnieją!
- Felicjan Andrzejczak: "Jolka" była moim przekleństwem - WYWIAD WIDEO