- Klienci będą mogli do nas przyjść i załatwić swoje sprawy w standardowych godzinach od 8.00 do 15.00, od wtorku do piątku natomiast w poniedziałki Sale Obsługi będą dostępne w godzinach od 8.00 do 18.00.- informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
We wszystkich placówkach do dyspozycji nadal pozostają skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać wnioski i pisma. Niepotrzebny jest wówczas kontakt z pracownikiem Zakładu.
- Zachęcamy również do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym- dodaje rzeczniczka.
Można także skorzystać z ogólnopolskiej infolinii pod numerem telefonu 22 560 16 00, która obsługiwana jest we wszystkie dni robocze w godzinach 7.00–18.00.
Spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym można wyjaśnić dzwoniąc pod nr tel. 22 11 22 111, gdzie czeka konsultant obsługujący specjalną, całodobową infolinię.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?