MKTG SR - pasek na kartach artykułów
5 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kolejną zaletą mikromobilności jest aspekt ekologiczny i...
fot. Przemysław Świderski / Polska Press

Inflacja i drogie paliwa zmieniają nasze zwyczaje. W miastach e-hulajnogi i e-rowery masowo zastępują auta. Taniej i zdrowiej!

Kolejną zaletą mikromobilności jest aspekt ekologiczny i korzyści dla środowiska, jakie wiążą się z rezygnacją z codziennej jazdy samochodem. Z danych JATO Dynamics wynika bowiem, że w 2021 roku samochody z silnikami benzynowymi emitowały średnio 134,2 g CO2 na kilometr. Z kolei w przypadku diesli było to 129,6 g/km

Zobacz również

Gnieźnieńska Noc Muzeów

Gnieźnieńska Noc Muzeów

W sobotę podczas Truck Show w Nowym Stawie odbyły się zawody strongmanów

W sobotę podczas Truck Show w Nowym Stawie odbyły się zawody strongmanów

Polecamy

Prof. Marek Gzik: Siedem miliardów złotych więcej na badania i rozwój polskiej nauki

Prof. Marek Gzik: Siedem miliardów złotych więcej na badania i rozwój polskiej nauki

Stewardesa odsłania tajemnicę. Jakie skargi pasażerów najbardziej irytują załogę?

Stewardesa odsłania tajemnicę. Jakie skargi pasażerów najbardziej irytują załogę?

Najlepszy tort truskawkowy. Idealny na rodzinne spotkania

HIT DNIA
Najlepszy tort truskawkowy. Idealny na rodzinne spotkania