MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Już niemal połowa polskich konsumentów przy wyborze kupowanych produktów uwzględnia, czy firmy są odpowiedzialne społecznie

Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej deklarują osoby z wyższym wykształceniem (43%) i to kobiety, bardziej niż mężczyźni, doceniają taką postawę. Aż 47% ankietowanych konsumentek (vs 38% mężczyzn) zadeklarowało, że częściej sięga po marki, które postrzega jako etyczne. Mężczyźni (15%) z kolei są bardziej, niż kobiety (9%), skłonni do zaangażowania się w akcje społeczne, które uderzają w marki łamiące zasady etyki.

Zobacz również

Uczniowie liceum Słowackiego w Kielcach najlepsi w prestiżowym konkursie [ZDJĘCIA]

Uczniowie liceum Słowackiego w Kielcach najlepsi w prestiżowym konkursie [ZDJĘCIA]

Tak wyglądała Noc Muzeów w Krośnie Odrzańskim

Tak wyglądała Noc Muzeów w Krośnie Odrzańskim

Polecamy

Tego boją się turyści z Polski. Tobie też prawdopodobnie zdarzyło się o tym myśleć

Tego boją się turyści z Polski. Tobie też prawdopodobnie zdarzyło się o tym myśleć

7 najtańszych miast Europy na wakacyjne wycieczki. Polska króluje w nowym rankingu!

7 najtańszych miast Europy na wakacyjne wycieczki. Polska króluje w nowym rankingu!

Najprostsze ciasto z truskawkami. Zawsze wychodzi i pięknie wyrasta

Najprostsze ciasto z truskawkami. Zawsze wychodzi i pięknie wyrasta