Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 12
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Zmieniamy też wizerunek firmy i wdrażamy nową identyfikację...
fot. TOBO

Po zeszłorocznej, wiosennej zapaści branża meblarska wychodzi z dołka, inwestuje i stawia na e-commerce (zdjęcia)

Zmieniamy też wizerunek firmy i wdrażamy nową identyfikację wizualną. Nawet w czasach kryzysu (a może przede wszystkim), warto trzymać rękę na pulsie, być otwartym i elastycznie reagować na zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku – podkreśla Bożena Datczuk, prezes firmy TOBO.

Zobacz również

Tygodniowy przegląd prasy w Sosnowcu, (28.04-4.05.2024)

NOWE
Tygodniowy przegląd prasy w Sosnowcu, (28.04-4.05.2024)

Tygodniowy przegląd prasy w Katowicach, (28.04-4.05.2024)

NOWE
Tygodniowy przegląd prasy w Katowicach, (28.04-4.05.2024)

Polecamy

Michał Bryl i Bartosz Łosiak bez sukcesu w Brazylii. Porażka w meczu o ćwierćfinał

Michał Bryl i Bartosz Łosiak bez sukcesu w Brazylii. Porażka w meczu o ćwierćfinał

Egzotyczne ściganie na całego. Polskich sztafet droga do Paryża. Można i zarobić

Egzotyczne ściganie na całego. Polskich sztafet droga do Paryża. Można i zarobić

Adrian Meronk krok od milionów! Fura dolarów już czeka. Azjatyckie dołki Polaka

TYLKO U NAS
Adrian Meronk krok od milionów! Fura dolarów już czeka. Azjatyckie dołki Polaka