Białystok. Oferty pracy w urzędzie miejskim i marszałkowskim. Zobacz, kto ma szansę na pracę i za ile?
Nabór na trzy stanowiska: podinspektora w Departamencie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białymstoku,
a w szczególności:
udzielanie informacji w zakresie dokumentów i opłat niezbędnych do rejestracji pojazdów,
rejestracja pojazdów,
wydawanie zaświadczeń,
prowadzenie postępowań administracyjnych,
prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami.
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów
ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, Prawo o ruchu drogowym, o
ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania
administracyjnego,
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
komunikatywność,
wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami,
umiejętność pracy w zespole.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 8 czerwca.2021 r.
Warunki pracy na stanowisku:
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto
w przedziale 2800 – 3000 zł.