Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
W Polsce, sieci dyskontowe takie jak Biedronka, Lidl czy...
fot. Adam Wojnar/Polska Press

Wysoka inflacja sprzyja wzmocnieniu pozycji rynkowej sieci dyskontowych. Jeszcze łatwiej im konkurować cenowo i przez promocje

W Polsce, sieci dyskontowe takie jak Biedronka, Lidl czy Netto stały się w ostatnich latach jednym z największych graczy na rynku detalicznym. Szacuje się, że obecnie odpowiadają już za około 40 proc. wartości zakupów polskich gospodarstw domowych. Według Bain & Company, ten segment handlu ma dalszy potencjał rozwoju w Polsce, czemu po części sprzyjać będzie także inflacja.

Zobacz również

Rozbity samolot pod Koninem? Sprawdź, co się stało

Rozbity samolot pod Koninem? Sprawdź, co się stało

Barcelona straciła kuriozalnego gola. Bramkarz w roli głównej

Barcelona straciła kuriozalnego gola. Bramkarz w roli głównej

Polecamy

W maju te średnioterminowe obligacje oszczędnościowe mogą narobić zamieszania

W maju te średnioterminowe obligacje oszczędnościowe mogą narobić zamieszania

Na czym dorobiła się Joanna Przetakiewicz? Prawniczka zarobiła krocie na tym biznesie

Na czym dorobiła się Joanna Przetakiewicz? Prawniczka zarobiła krocie na tym biznesie

Wzrosty cen paliw kontra majówkowe promocje. Ile w rzeczywistości dadzą rabaty?

Wzrosty cen paliw kontra majówkowe promocje. Ile w rzeczywistości dadzą rabaty?