Znajdujący się w budynku zajmowanym m.in. przez Alior Bank przy al. Legionów 14 bankomat odmówił współpracy. Zamiast wypłacić żądaną kwotę, wyświetlił informację o konieczności skontaktowania się z najbliższym oddziałem banku, który wystawił kartę. Następnie, mimo braku kasy - odnotował wypłatę.
- Dwukrotnie próbowałam wypłacić gotówkę. Niestety, w obu przypadkach bez powodzenia - tłumaczy pragnąca zachować anonimowość Czytelniczka. - Po sprawdzeniu konta w internecie, okazało się, że brakuje na nim kwoty niezrealizowanej transakcji.
Przedstawiciel firmy, do której należy bankomat "Euronet", zapewnia, że problem leży po stronie banku.
- Bank, który wydał kartę, mógł w tym momencie nie być w stanie zrealizować operacji i na wszelki wypadek założono blokadę autoryzacyjną - wyjaśnia Justyna Zarzycka, konsultantka "Euronetu".
Kartę naszej Czytelniczce wystawił Nordea Bank Polska SA, który jak do tej pory nie ma swego przedstawicielstwa w Łomży. Konsultant banku zapewnia, że blokada to standardowa procedura.
Bankomat wysyła informację do centrali także przy braku wypłaty. Kwota automatycznie ulega zablokowaniu na pięć dni. Po upływie tego czasu blokada zostaje zdjęta.
- Przez ten czas nie mogłam korzystać z tych pieniędzy, to jakiś absurd, a nie bezpieczeństwo - żali się Czytelniczka.
W Łomży znajduje się siedem bankomatów "Euronetu". Łomżyniakom, którym przytrafi się podobny problem, radzimy kontakt ze swoim bankiem.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?