Jak podają "Wirtualne Media", przedstawia ona spektakularne wydarzenia związane z marką Red Bull. Najważniejszym z nich jest skok ze stratosfery wykonany w październiku 2012 roku przez Felixa Baumgartnera.
Twarzami kampanii są też inni artyści i sportowcy sponsorowani przez Red Bulla, głównie uprawiający sporty motorowe i ekstremalne. Wśród nich są również nasi rodacy. Akcja jest prowadzona w telewizji i kinach oraz sieci. Kampania potrwa około dwóch miesięcy.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?