Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Augustowie

hel
Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Augustowie
Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Augustowie sxc.hu
W ratuszu podatki można płacić kartą, a od dzisiaj, w poniedziałki urzędnicy pracują dłużej.

Kilka tygodni temu augustowskie władze zapowiadały, że magistrat będzie bardziej przyjazny petentowi i już można to odczuć. Przede wszystkim, augustowianie nie muszą szukać wydziałów, by załatwić sprawę. Na parterze budynku powstało bowiem Biuro Obsługi Klienta. To miejsce, gdzie należy składać wnioski, podania, czy korespondencję kierowaną do burmistrza. Pracownicy biura nie tylko przyjmują pisma, ale też sugerują, co jeszcze należy zrobić, jakie dokumenty załączyć, by sprawę załatwić.

Od 7 września zmienia się czas pracy augustowskich urzędników. W poniedziałki będą oni czekać na interesantów do godz. 16.30. To umożliwi załatwienie spraw także tym, którzy pracują. Również burmistrz będzie w poniedziałki, też do 16.30 przyjmować interesantów.

Zupełną nowością, niespotykaną do tej pory w innych urzędach miast czy gmin jest montaż terminala płatniczego, który umożliwia mieszkańcom regulowania rachunków za pośrednictwem kart płatniczych.

- Bardzo dobre rozwiązanie - chwali Magda Koneszko, augustowianka. - Dobrze byłoby, gdyby pomyślano o tym także w innych instytucjach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna