Drogowe Podlasie z lat 80'. Wypadki maluchów, syrenek, polonezów i innych cudów motoryzacyjnej techniki na archiwalnych zdjęciach

Red.
Wypadki drogowe na Podlasiu z lat 80'. Archiwalne zdjęcia cudów techniki.
Wypadki drogowe na Podlasiu z lat 80'. Archiwalne zdjęcia cudów techniki. Gazeta Współczesna
Przed wami archiwalne zdjęcia wypadków drogowych, które wydarzyły się na Podlasiu w latach 80'. Zamierzchłe czasy i motoryzacyjne cuda techniki. Łza kręci się w oku na widok maluchów, polonezów, syrenek i wielu innych pojazdów, których coraz ciężej dostrzec jest na współczesnych drogach. Spójrzcie tylko na te nostalgiczne fotografię.

Wypadki drogowe na Podlasiu z lat 80'

Zajrzeliśmy do swojego archiwum, by przedstawić wam zdjęcia przedstawiające wypadki, kolizje i stłuczki z lat 80'. Wszystkie te fotografie przedstawiają cuda motoryzacyjnej techniki z tamtych lat. Maluchy, polonezy, garbusy, syrenki na drogach regionu. Zobacz niesamowitą galerię zdjęć i choćby na moment wróć do tamtych chwil.

(kliknij w guzik, by przejść do galerii zdjęć)

Cuda motoryzacyjnej techniki z tamtych lat

Lata 80. to czas, w którym Polska była pod rządami komunistycznymi. Gospodarka kraju była ograniczona i wielu Polaków miało trudności z zakupem samochodu. Jednak pomimo tych trudności, wiele popularnych samochodów tamtych czasów zyskało uznanie wśród kierowców i stało się legendami polskich dróg. Oto kilka z nich:

  • Fiat 126p - Ten mały, charakterystyczny samochód stał się ikoną lat 80. i był jednym z najbardziej popularnych samochodów w Polsce. Był to samochód niskobudżetowy, który był łatwy w naprawie i utrzymaniu. Jego prosty silnik o pojemności 650 cm3 i mocy 23 KM zapewniał ekonomiczną jazdę.
  • Polski Fiat 125p - Ten samochód był produkowany w Polsce przez Fabrykę Samochodów Osobowych w latach 1967-1991. Był to duży sedan o pojemności silnika 1,3 i 1,5 litra, który był bardzo popularny w Polsce. Miał on również wersję kombi.
  • Syrena - To kolejny samochód produkowany w Polsce, który stał się popularny w latach 80. Syrena była produkowana w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie i była samochodem charakterystycznym z powodu swojego wyglądu. Miał on trzy cylindry i moc 28 KM, ale był bardzo ekonomiczny.
  • Warszawa - Ten samochód był produkowany przez FSO w latach 1951-1973. Był to duży sedan, który był bardzo popularny w Polsce w latach 80. Miał on silnik o pojemności 2,2 litra i mocy 75 KM.
  • Żuk - Ten samochód ciężarowy został zaprojektowany w latach 50. i produkowany był do lat 90. Był bardzo popularny w Polsce w latach 80. Żuk był samochodem niezwykle praktycznym i wytrzymałym, którym transportowano różne towary.

Zobacz maluchy, syrenki, polonezy i inne cuda motoryzacyjnej techniki

(kliknij w guzik, by przejść do galerii zdjęć)

Zobaczcie też:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna
Dodaj ogłoszenie