Film o białostockiej drużynie amerykańskiego futbolu Low-landers był nominowany w aż pięciu kategoriach. I w każdej z nich zdobył nagrody: dwa „złota”, dwa „srebra” i „brąz”.
Wygrana w kategorii „Marketing Miejsc” jest dla twórców najcenniejsza. Jury doceniło spot za postawę antyrasistowską i wielowymiarowość przekazu.
- Pomysł na film to moja wizja tego miasta. Są pewne stereotypy i kompleksy, które tu funkcjonują. Po co walczyć o wielkomiejskość, skoro w tym naszym niewielkim mieście możemy sobie fajnie żyć i może to być docenione na ogólnopolskiej arenie - mówi Kiziewicz.
Film tuż po premierze odbił się szerokim echem w ogólnopolskich mediach. Jego twórcy od lat działają w Białymstoku, promując miasto i region, tworząc spoty, filmy dokumentalne i angażując się w inicjatywy artystyczne.
Bądź na bieżąco. POLUB NAS na Facebooku:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?