reklama

Jaki jest lisek?

Tomasz KutkiewiczZaktualizowano 
Okrężną drogą Fox trafił na rynek europejski. Produkowany od 2003 roku w Brazylii, wyruszył na podbój starego kontynentu. Fox (w tłumaczeniu: lis) jest nieodrodnym reprezentantem rodziny Volkswagena. Zaprojektowany przez brazylijskich projektantów pod kontrolą Niemców, wiernie odzwierciedla cechy charakterystyczne marki.

Jaki jest lisek?

Foxa to dość udana kompilacja Polo i Golfa. Tanie, małe auto zawojowało rynek południowoamerykański. Kiepskie przyjęcie przez rynek VW Lupo, wymusiło na szefach koncernu podjęcie decyzji o sprowadzeniu Foxa do Europy. I tak z poczštkiem lipca na europejskim rynku pojawił się Lisek.
W czteroosobowym aucie wewnątrz jest bardzo dużo miejsca, tak z przodu, jak i z tyłu. Przestronność jest nieco większa niż w innych autach tej klasy i to jest niewątpliwie dużym plusem Foxa. Przednie fotele są wygodne, tak jak i tylna dwuosobowa kanapa. Dla podkreślenia, że tylna kanapa jest dwuosobowa podzielono ją plastikowym pasem, w którym są dwa uchwyty na napoje (notabene w całym samochodzie takich uchwytów jest aż sześć). Wnętrze - jak to w Volkswagenie - ciemne. Ciemne plastiki, ciemna tapicerka, ale nie design jest tutaj ważny. Mankament jest inny - brak normalnej wielkości schowków, do których można cokolwiek włożyć. Ten brak rekompensuje duży 260-litrowy bagażnik, wystarczający na zapakowanie nawet największych zakupów w supermarkiecie. Fox nie jest naszpikowany elektroniką i z tego też powodu liczba przycisków jest ograniczona do potrzebnego minimum. Im jest ich mniej, tym łatwiej jest je rozplanować tak, żeby był wygodny do nich dostęp. Niewątpliwie zadbano tu o ergonomię, co w jeździe w mieście jest szczególnie przydatne. Przyciski są tam, gdzie powinny być, na wyciągnięcie ręki. Nareszcie zrezygnowano z "chaberkowego" podświetlenia zegarów, są bardziej seatowskie, czerwone.

Jak się jeździ?

Samochód zwinnie pokonuje nie tylko miejskie przeszkody, ale i duże odległości. Zawieszenie jak w niemieckich autach dość sztywne, ale dobrze radzące sobie - znowu to napiszę - z naszymi drogami. Auto nie jest ani mocno podsterowne, ani nadsterowne. Przyspieszenie poza miastem jest na tyle dobre, że pozwala na sprawne wyprzedzanie innych samochodów. Fox z silnikiem diesla 1,4 i 70 KM potrafi jeździć z prędkością 160 km/h. Tani, mały Fox jest nie tylko miejski, ale i w trasie jest autem bez kompleksów.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

M
Mandolina

To mały smochód który idealnie pasuje do miasta.

p
pietrekzbukszpanu

dziewczyzna jezdzi zwinnie i szybko a i tak rzadko cos doklada do samochodu wiec dobry produkt

ogolnie bardzo dobrze sie spisuje w miescie i spalanie tez zadowala

 

Polecam! Dbanie o samochód polepsza jego kondycje.

 

 

 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3