Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kobieta tego nie zrozumie...

Bartosz J. Klepacki [email protected]
Te hasła są obraźliwe i oburzające - mówi Aneta Gąska z Łomży. Tak samo chodzimy na mecze, a i na ryby też się możemy wybrać, a przy tym napić się dobrego piwa, więc czego niby mamy nie zrozumieć - pyta pani Aneta.
Te hasła są obraźliwe i oburzające - mówi Aneta Gąska z Łomży. Tak samo chodzimy na mecze, a i na ryby też się możemy wybrać, a przy tym napić się dobrego piwa, więc czego niby mamy nie zrozumieć - pyta pani Aneta. Bartosz J. Klepacki
Łomża. Kampania reklamowa duńskiego potentata w branży piwnej Royal Unibrew, obecnego właściciela Browaru Łomża, jeszcze na dobre nie wystartowała, a już budzi wiele kontrowersji.

Środowiska feministyczne otwarcie mówią, że jest to kampania skierowana przeciw kobietom. Uniesione męskie ręce w geście triumfu, radość z wygranego meczu i wspólny wypad na łowiska to główne motywy "męskiej kampanii'. Dwuznaczności i odrobiny pikanterii dodaje napis - "Kobieta tego nie zrozumie...", który widnieje na każdym z billboardów. To właśnie to niefortunne stwierdzenie jest powodem całego zamieszania i oburzenia wielu kobiet.

- Ciekawe, czego to my, kobiety, mamy rzekomo nie zrozumieć - pyta Aneta Gąska z Łomży.

Szokujące billboardy wyraźnie wskazują do kogo adresowane są "Łomżyńskie laleczki". Prowokacyjna i bulwersująca kampania ma wywołać jak najwięcej szumu wokół regionalnego piwa, które aspiruje do bycia nawet numerem jeden.

- Naszym celem jest, aby w 2010 roku łomżyńskie piwo było liderem w północno-wschodniej Polsce - mówił podczas konferencji prasowej Radosław Kasyk, dyrektor ds. marketingu Royal Unibrew Polska.

Przed rokiem, za sprawą równie krzykliwego sloganu "Mężczyźni wybierają laleczki", łomżyńskie piwo straciło wiele w oczach kobiet. Wtedy skończyło się tylko na wystosowaniu oficjalnego stanowiska przez urodziwe mieszkanki naszego miasta. Czy w tym roku pójdą o krok dalej i np. zerwą któryś z obraźliwych billboardów. Zdaniem specjalistów od marketingu, nieważne, co by zrobili, to i tak będzie dobrze, a kobieta i tak tego nie zrozumie...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna